^Tr3nDaX^
Legacy Member
ff klikke
kem een probleemke,telkens ik wil spele krijg ik zo vanbove altijd wie der dood is enzo en wie zich aanmedlt. kvin da vrij lastig want dan is den helft van mijn beeldscherm bijna ingenome :doh: !! kunnen jullie soms zegge oe da kik da weg krijg of verklein ofzo?
tis mss een rare vraag maar klik ff gewoon op link
Grtz
kem een probleemke,telkens ik wil spele krijg ik zo vanbove altijd wie der dood is enzo en wie zich aanmedlt. kvin da vrij lastig want dan is den helft van mijn beeldscherm bijna ingenome :doh: !! kunnen jullie soms zegge oe da kik da weg krijg of verklein ofzo?
tis mss een rare vraag maar klik ff gewoon op link
Grtz

of probeer is ui_hud 0 maar denk da alles weg is van je scherm en de tekst er nog staat 


