Irtimid2001
Legacy Member
Ik heb dus juist 'tzelfde probleem als in dezen tread (dus 'kkrijg altijd een error wanneer ik het spel wil opstarten van: "PLEASE INSERT THE CORRECT CD-ROM, SELECT OK AND RESTART APPLICATION")
alleen hebbek hier geen alcoho 120% ofzo staan
.
Het probleem doet zich enkel voor in de SP en niet in de MP, ik heb ook ees D-tools (image progr) afgezet ma tevergeefs, en de cd's zijn origineel.
alleen hebbek hier geen alcoho 120% ofzo staan
.Het probleem doet zich enkel voor in de SP en niet in de MP, ik heb ook ees D-tools (image progr) afgezet ma tevergeefs, en de cd's zijn origineel.
)