gifventje
Legacy Member
hej,
ik heb COD1 terug geïnstalleerd nadat ik hem een half jaar geleden af mijn pc had gegooid voor een reden.
Nu heb ik hem dus terug geïnstalleerd en wanneer ik online will spelen en een server probeer to joinen krijg ik altijd direkt awaiting connection...1 en het blijft maar tellen! Ik heb een keer gewacht tot 40 maar het deed niets
help mij alstublief !
ik heb COD1 terug geïnstalleerd nadat ik hem een half jaar geleden af mijn pc had gegooid voor een reden.
Nu heb ik hem dus terug geïnstalleerd en wanneer ik online will spelen en een server probeer to joinen krijg ik altijd direkt awaiting connection...1 en het blijft maar tellen! Ik heb een keer gewacht tot 40 maar het deed niets

help mij alstublief !

Hangt er gwn beetje vanaf wanneer ge uw versie kocht of ie patch nodig heeft of niet 