biestig
Legacy Member
heb juist da spel gekocht via kameraad, en bolde goed tot ik via de site hier den update had gedown en dan ook die mappacks, sindsdien krijg ik telkens als ik het wil opstarten mijn desktop terug te zien en kan het ma nie openen, in safe mode lukt het wel maar zodra ik de resolutie wil veranderen heb ik het opnieuw aan de hand. wa is de oorzaak hiervan??
Greetz
Greetz


