HTrance
Legacy Member
Ik heb Tibsun + Firestorm op m'n pc geinstalleerd. (WinXP Pro)
En kwil em nu starten, ik druk Play en hij geeft zwart scherm en dan moetk met ctrl-alt-del 't programma afsluiten want 't reageert niet. En alsk in compatibiliteit draai doet hij knal 'tzelfde..
Anyone an idea??
Kmoe wel zeggen dat dit de inhoude van m'n Sun.ini is
[Intro]
PlaySide00=no
PlaySide01=no
en das al ^^
klopt ni denk 'k
En kwil em nu starten, ik druk Play en hij geeft zwart scherm en dan moetk met ctrl-alt-del 't programma afsluiten want 't reageert niet. En alsk in compatibiliteit draai doet hij knal 'tzelfde..
Anyone an idea??
Kmoe wel zeggen dat dit de inhoude van m'n Sun.ini is
[Intro]
PlaySide00=no
PlaySide01=no
en das al ^^
klopt ni denk 'k
