VPGamer
Legacy Member
Graag had ik eens de mening ontvangen van de community over de toch wel rare (zeg maar dure) prijzen van de Game Mania
Ik wou deze week Arkham City op PS3 halen in de GM maar man wat was ik verschoten van de prijs 64.98€ terwijl bijvoorbeeld in Video-Palace dit maar 56.50€ kost :O
Idem voor Battlefield 3 64,98€ in de GM en weeral Video-Palace voor 58.75€ zelf bij consoleshop in hij goedkoper (€ 59)
Echt die prijzen zijn er toch wel wat over...
Ik wou deze week Arkham City op PS3 halen in de GM maar man wat was ik verschoten van de prijs 64.98€ terwijl bijvoorbeeld in Video-Palace dit maar 56.50€ kost :O
Idem voor Battlefield 3 64,98€ in de GM en weeral Video-Palace voor 58.75€ zelf bij consoleshop in hij goedkoper (€ 59)
Echt die prijzen zijn er toch wel wat over...
(en ze prijzen snel af, zo heb ik voor 18£ Deus Ex HR besteld.. dat spel is 2 maand uit
)
