Archief - Postal III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ErikF

Legacy Member
Postal III is uit.

Is die in de courante winkels -echte en online- te koop?

Ik zat te kijken om te downloaden (legaal) van Running With Scissors Official Website maar daar zou het $ 40 kosten + $ 26 shipping (misschien nog douanetaks?) en dan moet ik me nog eens inschrijven op Steam met een code, die een kerel bij de makers je manueel moet toesturen. Ik wil geen $ 26 betalen gewoon voor de doos.

Ik snap die hoe die dat verkocht krijgen.

Misschien ben ik niet mee met mijn tijd, maar als ik nu zo'n activatiecode koop, kan ik dat gewoon downloaden van Steam?

Thin Liz

Legacy Member
Voor zover ik weet is het nog niet te koop via Steam, wel via andere kanalen.

Ik zou toch ook eerst de reviews afwachten want als ik enkele commentaren lees op internet van gamers dan is dit een zeer twijfelachtig spel (consoleport, matige graphics en gameplay algemeen; wat te verwachten was). Op z'n best lijkt me dit spel zelfs geen 40 dollar waard en zou ik liever even wachten, it's your choice.

Cypher

Legacy Member
ik vermoed dat je die steamkeys kan ingeven als het spel beschikbaar is op steam... maar voorlopig ben je er niets mee.

u4ea

Legacy Member
Blijkbaar heeft het al steam achievements en al dus. :s
Wel nog niet verkrijgbaar in hunne winkel.

CurrY

Legacy Member
Heb het gisteren gekocht op Gamersgate en dan gewoon die key geactiveerd op Steam.
Worked like a charm. :p

agrash

Legacy Member
*In before the "i read portal 3 in the headline" comments.. ^^


Damn deze game heeft ook een x aantal jaar nodig gehad om te releasen. Als je nu video's bekijkt ziet hij er 'stokoud' uit en ik herinner me toen ze de eerste gameplay footage toonden op 1 of andere E3 dat het er fantastisch uitzag :p


Anyway, hoe speelt die eigenlijk? Ik heb nog geen reviews gelezen van de game.

FurtiveDuck

Legacy Member
Voor degene die Postal 1 en 2 gespeeld hebben: 't is fucking geestig! :D

u4ea

Legacy Member
Naar 't schijnt is em ni zo goed.:p
Wachten op een demo'ke of downloaden.

Thin Liz

Legacy Member
ATI zei:
En goede game,of beter links laten liggen?

Typ in google eens 'Postal 3 review' en je weet genoeg.

I can’t come to grips with how bad it is. I just can’t. Maybe it’s all a cruel joke? Maybe the developers deliberately intended to piss the player off, and are encouraging them to go postal and massacre the virtual civilians. But even then, there’s no real in-game incentives or punishments to facilitate rule-breaking gameplay. What were they trying to accomplish with this game?

It’s such an unpolished, amateur, and misdirected attempt at making a game that it’s almost surreal...

Vanop truepcgaming.

Het zegt genoeg :sop:

ErikF

Legacy Member
Ik ben eraan geraakt via Gamersgate en ik amuseer me er wel mee. Puntje bij voor originaliteit.

spoiler voor NWS
Of wat dacht je van een level waarbij je een slavenjongen in een fetish-pakje naar buiten moet escorteren zonder gezien te zijn door paparazzi? :P
Postal III Walkthrough - Part 8 Malaysian Slave Boy Let's Play - YouTube

Sommige minpunten:
-veel te traag bewegen bij schoppen of slagwapens
-traag lopen terwijl andere karakters snel lopen
-onregelmatig mikken.
-niet kunnen springen

Thin Liz

Legacy Member
Dat spel ziet er gewoon 'sucky' uit ook. Kijk naar die youtube-video van hierboven: schiet je op iemand met een dubbelloopse shotgun vanop 3 meter dan loopt die gewoon verder alsof er niets aan de hand is. Geen impact of niets, precies een wandelende muur...

ErikF

Legacy Member
In de P-magazine heeft het 1 op 5 gekregen.

Maar ik heb me geamuseerd. :D

thelordofpee

Legacy Member
Dit is denk ik typisch zo'n game met slechte besturing en graphics, maar wat je moet doen is dan wel heel amusant.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan