Archief - Post je UI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Archangelus

Legacy Member
Hoe hebben jullie je interface gezet nu we alles kunnen verslepen en resizen?

Ohm

Legacy Member
Mijn hud is voor 80% hetzelfde als het origineel. Alleen de scaling naar 0.85 gebracht zodat ik mijn chatvenster een pak groter kan maken zonder dat mijn linkse quickbar voor de helft verdwijnt. De target vensters iets beter in het zicht gezet en alles wat beter uitgelijnd.
Ben hier en daar nog een kleine aanpassing aan het maken.

Ik speel het spel nu bijna 4 maand en ben die hud zo gewoon geworden dat ik niet teveel wil aanpassen.

Jersy

Legacy Member
mijn ui is ook redelijk basic

w0cqv.jpg


3 bars om alle marauder skills op te krijgen en een kleintje voor buffs
alles wat verkleint, target van target

Booka Shade

Legacy Member
Hier en daar iets veranderd.

344tkys.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk

Archangelus

Legacy Member
Jersy hoe hebt ge die blok links vanonder gemaakt? Dat vierkant van 3x4 met uw stance/buffs enzo in.

Ik ben trouwens debuff/dot iconen op enemies kwijt gespeeld met de patch.
Vroeger kon je op een NPC of vijandige speler uw dots, stuns, etc zien met ook de tijd die nog resteerde, maar dat vind ik sinds 1.2 niet meer?
Iemand een idee hoe/waar je dat weer aanzet, want dat is welk handig om te zien hoe lang uw CC nog gaat houden.

Soeverein

Legacy Member
Archangelus zei:
Ik ben trouwens debuff/dot iconen op enemies kwijt gespeeld met de patch.
Vroeger kon je op een NPC of vijandige speler uw dots, stuns, etc zien met ook de tijd die nog resteerde, maar dat vind ik sinds 1.2 niet meer?
Iemand een idee hoe/waar je dat weer aanzet, want dat is welk handig om te zien hoe lang uw CC nog gaat houden.

Ik weet niet juist hoe je het aan/uit zet, maar bij mij staat het in elk geval nog op de exact zelfde plaats als voor de patch. :crazy:

Archangelus

Legacy Member
Hmm inderdaad, nu zie ik ze ook weer, maar gisteren niet.

screenshot2012041520095.jpg

Jersy

Legacy Member
Archangelus zei:
Jersy hoe hebt ge die blok links vanonder gemaakt? Dat vierkant van 3x4 met uw stance/buffs enzo in.

skillbar 4 bij mij
4 per row, dan krijg je er auto 3 rijen, en dan een pak kleiner maken

glennvdz

Legacy Member
Archangelus zei:
Jersy hoe hebt ge die blok links vanonder gemaakt? Dat vierkant van 3x4 met uw stance/buffs enzo in.

Ik ben trouwens debuff/dot iconen op enemies kwijt gespeeld met de patch.
Vroeger kon je op een NPC of vijandige speler uw dots, stuns, etc zien met ook de tijd die nog resteerde, maar dat vind ik sinds 1.2 niet meer?
Iemand een idee hoe/waar je dat weer aanzet, want dat is welk handig om te zien hoe lang uw CC nog gaat houden.
Bij preferences eens kijken, show cooldown text.
Anders eens checken in de interface editor op uw eigen portrait, daar kun je dat misschien ook wel aanpassen.

glennvdz

Legacy Member
Nieuwe poging gedaan voor een verbeterde UI.
Links-en rechtsonder zijn mijn chat windows terug te vinden. Links: guild/whispers & combat info/ Rechts: de rest

Screenshot_2012-04-19_08_31_57_671722.jpg

Greenie

Legacy Member
screenshot2012041422454.jpg

Vrij happy met deze.

Bar 2 heeft men hotkeys die ik niet moet zien en is hidden:
mount, out-of-combat recovery, class buff, consumption, hutball pass, ...
(aan te passen via shift-2)

Archangelus

Legacy Member
glennvdz zei:
Bij preferences eens kijken, show cooldown text.
Anders eens checken in de interface editor op uw eigen portrait, daar kun je dat misschien ook wel aanpassen.

Om hier ff op terug te komen: ik heb dit probleem blijkbaar enkel op mijn Shadow.
Bij mijn Commando wordt mijn concussion charge wel goed getoond (zie mijn screenshot paar posts hoger), maar als ik op mijn Shadow mind maze doe zie ik geen debuff icoon. Zeer vreemd, want mijn Shadow heeft de UI van mijn Commando ingeladen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan