Archief - Post hier je dreamcast games!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FilmFactory

Legacy Member
posten maar ! :woohoo:
mijn spellen : hydro thunder, vurtua tennis, ready 2 rumble, south park chef's love chek en sonic
ma ge vind die games alleen nog op de zwarte markt :p
-edit-
juist crazy taxi 2 gevonden :D

Lemmichi

Legacy Member
http://www.geocities.com/lemmiwinkx/dreamcast.jpg hiere e fototje die ik nog had... (beetje wazig maar you get the picture)

en voor de volledige lijst moeje mo eki op mn users collection klikken

en btw hoezo zwarte markt alle games die jij opnoemt worden verkocht aan een gemiddelde prijs van 5 euro op ebay... (behalve tennis kost zo'n 15)
dus geen reden om naar de zwarte markt te stappen lol :scream:

bhytre

Legacy Member
hehe chef's luve shack,wat een KAKSPEL !! :p heb het hier ook liggen.
Anyhoo heb nu is echt geen zin om al mijn 65 of 66 titels neer te typen :p
Heb wel de belangrijkste titels shenmue 1+2,marvel vs. capcom 2,street fighter double impact,street fighter third strike,house of the dead 2,confidential mission,zombie revenge,cannon spike,sword of the berserk,seaman,soul calibur,D2,dead or alive 2,ikaruga(jap),border down(jap) en het gaat nog voort :p
Wat ik nu het meeste speel is nog altijd soul calibur en sword of the berserk.
Virtua tennis is ook wel fun om tegen maten te spelen :)
Moet ook is zo een lijst opstellen op een website...soon :p

VirToX

Legacy Member
Wij hebben op kot nu ook een dreamcast met een hele hoop games erbij. weliswaar maar 1 legale :wtf:
Maar we spelen enkel virtua tennis en zombie revenge.
virtua tennis is het beste dreamcast spel.
Als ge da met 2 speelt en da beide even goed kan zorgt dit spel zeker een laaiende ruzie :D
is daar trouwens een vervolg op gekomen??

bhytre

Legacy Member
virtua tennis 2,heb toch nog altijd liever de 1 :)
En inderdaad,dat kan wel spannend worden als je het beiden goed kan spelen.
Ik speel het wel met de arcade stick,zoals in de arcade hall :p

bhytre

Legacy Member
hehe good for you :p
Had je het eerder al gezien of door mijn post,just curious ?? :)

den_thues

Legacy Member
Ik had het al eerder gezien, maar door jou post dacht ik dat er weer een hele hoop mensen gingen bieden, wat gelukkig niet was :woohoo: .

bhytre

Legacy Member
mja de meesten kennen meestal niet veel over de dreamcast of welke games hot of zeldzaam zijn en de veiling is op een gunstige uur beindigd :p
Anyways have fun with the game :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan