Mytgard
Legacy Member
Wou gisterenavond wa ontspannen tussen de herexamens door maar toen ik BF aanklikte kreeg ik nog juist het kleine vensterke van BF te zien en normaal gezien start het vanaf dan fullscreen verder op. Maar kreeg enkel zwart scherm te zien en spel liep vast.
Meerdere keren geprobeerd, ook onder andere gebruiker maar ook niets. Voorheen geen enkel probleem en er is bij mijn weten niet aan de instellingen van het een of ander geprutst.
Iemand een idee waaraan het zou kunnen liggen?
Thx
<Asgard>
Meerdere keren geprobeerd, ook onder andere gebruiker maar ook niets. Voorheen geen enkel probleem en er is bij mijn weten niet aan de instellingen van het een of ander geprutst.
Iemand een idee waaraan het zou kunnen liggen?
Thx
<Asgard>

Dus alles eraf smijten en er terug opzetten. Spel zal dan ook waarschijnlijk wel terug opnieuw werken