Archief - PlayStation Store - 28 maart 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_psn_120328.jpg

gld_psn_store3.jpg


FAQ
• update van de Amerikaanse store rond 02.00u onze tijd; Belgische rond 17.00u

• hoe je een buitenlandse account maakt vind je in de PS3 FAQ

• in deze thread enkel games, demo's en de belangrijkste dlc; de volledige update (met ook kleinere DLC, video's, themes, wallpapers, etc.) vind je telkens via de links (klik op het land)

• over oude games:
hebben trophies (en worden verkocht als PS3-games):
Sega MegaDrive, Sega DreamCast, Sega CD

geen trophies:
NeoGeo, PS2*, PSone, minis, PSP
* uitzonderd de HD-ports (die wél trophies hebben en verkocht worden als PS3-games)​

deze week


België


DEMOS

► Wrecked: Revenge Revisited
► BurgerTime World Tour

GAMES

► Wrecked: Revenge Revisited (€4.99)
► BurgerTime World Tour (€7.99)
► Wheels of Destruction (€9.99)
► Tiger Woods PGA Tour 13 (€69.99)

► (PS2) Full Spectrum Warrior (€9.99)

► (PSone) Arc the Lad II (€4.49)

► (NeoGeo) Metal Slug 2 (€8.99)
► (NeoGeo) Shock Troopers (€8.99)
► (NeoGeo) The King of Fighters ’96 (€8.99)


Japan


DEMOS

► Gal*Gun​


USA


DEMOS

► Closure (272 MB)
► Blades Of Time ( 660 MB)
► Zack Zero (279 MB)

GAMES

► Closure ($14.99)
► FIFA Soccer 12 ($59.99)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------


coming soon

• enkel op PlayStation


binnenkort

○ 04/04 ... I Am Alive

○ 18/04 ... The House of the Dead 4



Meer zodra bekend!

Zie je een fout, stuur me een PM.

Klart

Legacy Member
Hallo Goldrusher,

Kleine correctie:

In je FAQ staat

• over oude games:
geen trophies: Sega MegaDrive

Megadrive games hebben net wél Trophies.

OT: straks komt nog een PS Plus update, ben benieuwd. De US krijgt volgende maand alvast heel vette dingen (Shank 2, Shift 2, Frogger Returns & nieuwe Ghost Recon beta).

hiscore

Legacy Member
Ik las ergens dat Darksiders ook in discount zou gaan (50%) en de Personagames voor psp.

Schwimm

Legacy Member
Niets interessant, echt een zwakke update deze keer.

Ah well, nog meer dan games genoeg. :p

Cranberry

Legacy Member
Vind het ook helemaal gene vette

Darksiders kost nu nog maar 8€, wel maar een tijdje geldig die korting.

kimme1975

Legacy Member
Cranberry zei:
Vind het ook helemaal gene vette

Darksiders kost nu nog maar 8€, wel maar een tijdje geldig die korting.

Zeker kopen!! De moeite waard :bow:

pina

Legacy Member
Voor wrecked moet je zo te zien eerst de demo downloaden, daarna kan je upgraden naar de full version... weird

TotallyZen

Legacy Member
pina zei:
Voor wrecked moet je zo te zien eerst de demo downloaden, daarna kan je upgraden naar de full version... weird

Waarom is dat weird? Is bij een aantal games al zo.
De demo bevat in feite het complete spel maar je unlocked pas het complete spel als je daarvoor betaalt (die upgrade is dan 100kb ofzo :) ).

pina

Legacy Member
ja zal wel aan mij liggen, heb het nog niet meegemaakt, maar koop ook niet veel op psn

Cranberry

Legacy Member
PSN titels (die een demo hebben) werken bijna altijd zo inderdaad, demo/trial downloaden ter grootte van het hele spel en dan een unlock aanschaffen van enkele kb's groot
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan