Archief - Player Bounties

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tugendo

Legacy Member
Hey mensen heb vandaag een siteje gevonden waar je bounties op andere spelers hun hoofd kan plaatsen en waar je deze dan ook kan innen. De site zelf is nog niet echt actief (er zijn nog geen bounties geplaatst). Voor diegenen die geïnteresseerd zijn gebruik de volgende link. www.swtor-bountyhunters.com

Koffe

Legacy Member
dat komt nog..velen zijn nog effectief aan het lvlen en komen niet al te rap mensen van de andere factie tegen. ben zelf 30 en heb nog geen enkele jedi/republic speler tegengekomen.

Tugendo

Legacy Member
Levicious zei:
Hoe gaat dit dan in zijn werk?


Volgens de site zelf :What is the cycle of a bounty ?
First a bounty needs to be created. A Bounty Hunter then accepts the bounty and uploads evidence. When the Contractor accepts it he must acknowledge the kill by checking a checkbox and paying out the Bounty Hunter ingame. When the payments is done the Bounty Hunter must login the site and acknowledge the payment. When this is done both have the possibility to rate the other player.

Verder kan je ook de volgende link gebruiken (is diegene waar ik zelf deze site vond) Online Bounty Hunter System | Star Wars: The Old Republic

Tugendo

Legacy Member
Levicious zei:

idd enkel jammer dat er op mijn server (Hidden Beks) nog geen bounties staan :D Hoogstwaarschijnlijk omdat het PVE-server is :'( *zucht*

SHIGSY

Legacy Member
Eve Online-memories.

Ah, dit zou echt vollenbak ingame moeten uitgebouwd worden door Bioware.

Tugendo

Legacy Member
SHIGSY zei:
Eve Online-memories.

Ah, dit zou echt vollenbak ingame moeten uitgebouwd worden door Bioware.

het probleem hierbij is dat men dan ook speciale content zal moeten toevoegen voor alle andere classes en niet enkel voor de bounty hunter :(

Grimmy

Legacy Member
Klinkt een beetje zoals de HAM guild in SWG in der tijd. Ge kon ons ook vragen om iemand te humiliaten (pics or it didn't happen) voor een prijsje =).
Veel heimelijke manieren om iemand overt te krijgen en dan pew pew! :D

Reverz

Legacy Member
SHIGSY zei:
Eve Online-memories.

Ah, dit zou echt vollenbak ingame moeten uitgebouwd worden door Bioware.
Een systeem maken waardoor bepaalde individuen constant geviseerd gaan worden door de andere faction? Yeah that's gonna happen...

Kunde u al voorstellen wat voor ne shitstorm zoiets zou veroorzaken?

SHIGSY

Legacy Member
Reverz zei:
Een systeem maken waardoor bepaalde individuen constant geviseerd gaan worden door de andere faction? Yeah that's gonna happen...

Kunde u al voorstellen wat voor ne shitstorm zoiets zou veroorzaken?

Je moet het eerder zien als een PVP-incentive. Open PVP-server kiezen heeft zo zijn risico's. ;)

Als ze dat goed uitbouwen, kan dat wel iets worden. Was trouwens niet zo in Eve Online dat dit zomaar even op je kop gezet kon worden en doe maar raak.

Reverz

Legacy Member
SHIGSY zei:
Je moet het eerder zien als een PVP-incentive. Open PVP-server kiezen heeft zo zijn risico's. ;)
Er is een verschil tussen een risico van geganked te worden en non-stop gecorpsecamped worden omdat een game feature dit aanmoedigd...

SHIGSY

Legacy Member
Reverz zei:
Er is een verschil tussen een risico van geganked te worden en non-stop gecorpsecamped worden omdat een game feature dit aanmoedigd...

Euh, eenmaal dood is bounty kwijt. Ik zie niet in waarom je iemand met een bounty zou blijven campen als het met 1x kill al binnen is. Is niet echt een argument, denk dat je het wat te negatief ziet.

El Shampo

Legacy Member
SHIGSY zei:
Euh, eenmaal dood is bounty kwijt. Ik zie niet in waarom je iemand met een bounty zou blijven campen als het met 1x kill al binnen is. Is niet echt een argument, denk dat je het wat te negatief ziet.

Als je iemand een kloot wil aftrekken kan je blijven bounty's plaatsen?

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

rbn-

Legacy Member
Site "gevonden"? Het domein is geregistreerd door een belg.

Is het niet eerder: ik ben een site gestart?

FlatRussian

Legacy Member
Dus stel je voor. Binnen x aantal tijd kan een rijke speler een belachelijk groot bedrag geven aan een groep mensen om constant iemand achterna te zitten.

Neig. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan