exotras
Legacy Member
Hey
Ons platoon noemt, TFB, Trolls From Belgium.
Op het ogenblik zijn we nog steeds opzoek naar meer members.
We tellen zo'n 6 members nu die allen meerdere dagen online zijn per week.
We spelen alleen voor de fun maar zoeken toch naar meer TeamSpelers die niet "campen", maar de objectif spelen
voorbeeld: We spelen veel "Rush" en als wij in het aanvallende team zijn, valt het me op dat er altijd wel een 5 tal (als het niet meer is) snipers die zitte te campen. <-- Niet echt goed voor het team op dat moment.
Mss lijkt het nu wel of ik een moeilijk persoon ben. Maar ervaren bf-spelers zulle me wel begrijpe.
Voor die me begrijpe...YOU'RE NOT ALONE SOLDIER!!!
Battlelog / Sign in
Je kan me altijd toevoegen op battlelog voor meer vragen. of stel ze gewoon hier
Cheers
Ons platoon noemt, TFB, Trolls From Belgium.
Op het ogenblik zijn we nog steeds opzoek naar meer members.
We tellen zo'n 6 members nu die allen meerdere dagen online zijn per week.
We spelen alleen voor de fun maar zoeken toch naar meer TeamSpelers die niet "campen", maar de objectif spelen

voorbeeld: We spelen veel "Rush" en als wij in het aanvallende team zijn, valt het me op dat er altijd wel een 5 tal (als het niet meer is) snipers die zitte te campen. <-- Niet echt goed voor het team op dat moment.
Mss lijkt het nu wel of ik een moeilijk persoon ben. Maar ervaren bf-spelers zulle me wel begrijpe.
Voor die me begrijpe...YOU'RE NOT ALONE SOLDIER!!!
Battlelog / Sign in
Je kan me altijd toevoegen op battlelog voor meer vragen. of stel ze gewoon hier

Cheers