PissedNumlock
Legacy Member
De laatste tijd zit ik met het rottige probleem van pingspikes. Ik zit hier achter draadloos netwerk+router, maar zelfs als ik alleen thuis ben, en niemand anders het netwerk dus gebruikt krijg ik spikes. Soms zelfs standaard ping van 150-300. Ik heb HLToolz al geinstalleerd, dus normaal staan mijn rates goed. Iemand een oplossing, of ligt het gewoon aan dat rotnetwerk.
En tis ook in andere games, maar omdak grotendeels cs speel, post ik het hier
En tis ook in andere games, maar omdak grotendeels cs speel, post ik het hier
