Archief - Ping

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deagle

Legacy Member
Ik speel ZH al een tijd en heb ineens sinds 3 weken niet meer te spelen allemaal gele pings (enkel bij US-mannen is ie juist onder 100). Ik snap het niet vroeger had ik een mooie 20-30 ping. Ik kan dus ook nauwelijks nog games loaden meestal heb ik error aan mijn broek. Maten van mij hebben hetzelfde ... Heb gereïnstalleerd, ook aan mijn providor ligt het niet iemand hetzelfde probleem ? En hoe kan ik het mss fixen ?

deagle

Legacy Member
Mja negeren, ik kan geen spelleke ni meer beginnen ... Suckt wel is nu al 3 dagen enige manier da ge da kunt omzeilen ? settings aanpassen, patch ?

.:Buanhop:.

Legacy Member
de server waarop je speelt(die dat de ping toont) is een lobby
als jij een game start connect je niet met de server maar met elkaar
peer to peer
dus ligt aan u ni aan den zero hour online

.:Buanhop:.

Legacy Member
btw: ping laat gewoon zien hoe goed zijn connectie is
maar dies nu bij iedereen fooked up dus niemand kijkt naar pingies

deagle

Legacy Member
Mja moest ik nu gewoon hoge ping hebben zou het me ook ni kunnen schelen, maar ik kan moeilijk geloven da niemand meer kan loaden in een spelleke... HEEL soms kan ik nog eens loaden en dan loopt het spel normaal... Mijn PC kan het echt wel aan dat is het niet ...

TheOrdreMan

Legacy Member
a niet kunnen connecten, dat ligt aan firewalls die niet goed zijn ingesteld

deagle

Legacy Member
ja heb juist een nieuwe router ... Maar dacht dat het daar niet aan kon liggen omdat mijn vrienden er geen hebben maar wel dat prob...
En T.O.Man mijn firewall van XP staat af voor de rest heb ik geen firewalls

Krueger

Legacy Member
btw, wat mij ook opvalt is dat de laatste tijd veel meer dat scherm ingame verschijnt waarop iedereen zijn ping wordt getoond. Maar bij niemand daalt de teller echt, zodat er gewoon niet meer verder te spelen is. Is wel redelijk beu...

.:Buanhop:.

Legacy Member
deagle zei:
ja heb juist een nieuwe router ... Maar dacht dat het daar niet aan kon liggen omdat mijn vrienden er geen hebben maar wel dat prob...
En T.O.Man mijn firewall van XP staat af voor de rest heb ik geen firewalls

lol
in nen router zit er nen harwarematige firewall
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan