deagle
Legacy Member
Ik speel ZH al een tijd en heb ineens sinds 3 weken niet meer te spelen allemaal gele pings (enkel bij US-mannen is ie juist onder 100). Ik snap het niet vroeger had ik een mooie 20-30 ping. Ik kan dus ook nauwelijks nog games loaden meestal heb ik error aan mijn broek. Maten van mij hebben hetzelfde ... Heb gereïnstalleerd, ook aan mijn providor ligt het niet iemand hetzelfde probleem ? En hoe kan ik het mss fixen ?