Panddaa__x3
Legacy Member
Hai, euhm ik ben nieuw hier dusjhah
Ik heb een probleem met mijn ping op warservers,
Als ik op gewone public servers speel heb ik altijd een normale ping ( 20-30 )
op warservers blijft deze hetzelfde, wat ik al raar vind, en toch lagg ik heel erg.
Alles is wat vertraagd en blijft haperen.
Ik weet niet wat het probleem hiervan kan zijn en heb al virusscanners geinstalleerd, alle onnodige programma's afgesloten, maar niets helpt...
Weet iemand hier raad mee?
Alvast bedankt...
Greetzz Panddaa__x3

Ik heb een probleem met mijn ping op warservers,
Als ik op gewone public servers speel heb ik altijd een normale ping ( 20-30 )
op warservers blijft deze hetzelfde, wat ik al raar vind, en toch lagg ik heel erg.
Alles is wat vertraagd en blijft haperen.
Ik weet niet wat het probleem hiervan kan zijn en heb al virusscanners geinstalleerd, alle onnodige programma's afgesloten, maar niets helpt...
Weet iemand hier raad mee?
Alvast bedankt...
Greetzz Panddaa__x3