vince23
Legacy Member
Hey sportfans,
ik heb geen zin om op PES 2012 te wachten en wil dus gewoon voor den 11 gaan.
Nu is mijn vraag wat de beste is.
Mijn eisen zijn van het spel zijn:
-multiplayer
-op pc bespeelbaar met ps3 controller of xbox 360 controller. ( ik heb ze allebei)
-goede graphics
-prijs maakt niet uit
-alle Belgische ploegen van eerste klasse.
-alle landen.
-en een eventuele mogelijkheid om 2de klasse van belgië erbij te voegen.
-en patches van de nieuwste ploegen, in den 11 zit Bv. mertens niet bij belgie, is het mogelijk om van alle ploegen de nieuwste spelers te downloade?
MVG
ik heb geen zin om op PES 2012 te wachten en wil dus gewoon voor den 11 gaan.
Nu is mijn vraag wat de beste is.
Mijn eisen zijn van het spel zijn:
-multiplayer
-op pc bespeelbaar met ps3 controller of xbox 360 controller. ( ik heb ze allebei)
-goede graphics
-prijs maakt niet uit
-alle Belgische ploegen van eerste klasse.
-alle landen.
-en een eventuele mogelijkheid om 2de klasse van belgië erbij te voegen.
-en patches van de nieuwste ploegen, in den 11 zit Bv. mertens niet bij belgie, is het mogelijk om van alle ploegen de nieuwste spelers te downloade?
MVG

ga dan tog denk ik 2012 kope. Kan ik daarbij een controller gebruiken?
Ik kan geen xbox-controller gewoon worden... 