Archief - PES 2011 of FIFA 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vince23

Legacy Member
Hey sportfans,

ik heb geen zin om op PES 2012 te wachten en wil dus gewoon voor den 11 gaan.
Nu is mijn vraag wat de beste is.

Mijn eisen zijn van het spel zijn:
-multiplayer
-op pc bespeelbaar met ps3 controller of xbox 360 controller. ( ik heb ze allebei)
-goede graphics
-prijs maakt niet uit
-alle Belgische ploegen van eerste klasse.
-alle landen.
-en een eventuele mogelijkheid om 2de klasse van belgië erbij te voegen.
-en patches van de nieuwste ploegen, in den 11 zit Bv. mertens niet bij belgie, is het mogelijk om van alle ploegen de nieuwste spelers te downloade?


MVG

vince23

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:

Sorry maar heb geen zin in 12.
Als je den 11 met de nieuwste spelers hebt, is het voor mij goed. en 11 is uiteraard goedkoper.

the boogyman

Legacy Member
GaMe® zei:
Is PES 2012 dan nog niet uit voor PC?

Euh, ik heb die hier sinds Vrijdag liggen... Besteld bij consoleshop.be, dus ja!

En conclusie: Vergeleken met fifa 12, koop gewoon PES 2012! Veel meer plezier mee! :applause:

GaMe®

Legacy Member
Inderdaad, PES 2012 is veel plezanter. Heb hem ook al zien liggen in Mediamarkt.

Soulwaxx

Legacy Member
PES 12 gekocht in de Free Record Shop hier. FIFA 12 ligt hier stof te vergaren.

the boogyman

Legacy Member
Soulwaxx zei:
PES 12 gekocht in de Free Record Shop hier. FIFA 12 ligt hier stof te vergaren.

²

FIFA 12 is voor mij de miskoop van het jaar, helaas... :puke:

vince23

Legacy Member
Tis dus duidelijk dat de meerderheid voor PES gaat :-) ga dan tog denk ik 2012 kope. Kan ik daarbij een controller gebruiken?

the boogyman

Legacy Member
vince23 zei:
Tis dus duidelijk dat de meerderheid voor PES gaat :-) ga dan tog denk ik 2012 kope. Kan ik daarbij een controller gebruiken?

Uhu, ik gebruik een logic3:

Link

Bewust voor deze gekozen want dan heb ik zowiezo een reserve moest m'n PS3-controller ooit stuk gaan.... ;) Ik kan geen xbox-controller gewoon worden... :sop:

Blanco

Legacy Member
Vergeet niet als je voor PES kiest dat er geen pro league inzit, ook geen 2de klasse.Voor PES2011 bestaat er wel een mod voor, maar dan met spelers en ploegen van vorig seizoen, ook tweede klasse. Voor PES2012 nog niks gehoord van zo'n mod, nog een beetje voeg voor denk ik.

PEs2012 is wel beter dan PES2011, Vooral dan het dribbelen en de AI.
Voor de rest zijn uw eisan wel ingewilligd met PES, alleen weet ik niet hoe MP verloopt in PES, ik speel enkel offline. Grafisch vinnek het niet slecht, maar ik hecht daar ook niet zoveel belanbg aan. Pes heeft wel minder sfeer dan Fifa, maar dat is bekend.

Fifa 2012 heb ik gespeeld, vond ik zeker ook een goeie voetbalgame, ik speel er gewoon minder mee omdat ik er niks van bak. Fifa 2011 heb ik nooit gespeeld.
Maar in Fifa zitten wel alle Belgische ploegen in.

GaMe®

Legacy Member
Ohja, hiervoor alleen al zou ik voor PES gaan.

[youtube]ZTv3CGO1a_Y[/youtube]

vince23

Legacy Member
Ik zou toch heel graag belgische ploegen hebben. Dus kga tog voor fifa. Fifa is ook pak bekender.

Ps: grappige vid gamer

sub-d!

Legacy Member
als de gameplay niet het belangrijkste is dan ben je beter af met fifa :)

james_kung

Legacy Member
Ik vind 2011 leuker dan 2012, misschien omdat ik 2012 nog niet gewoon ben.
Het was ook zo bij overgang van 2010 naar 2011. Ik vond 2010 al goed, maar ben verplicht om te veranderen naar 2011. Nu dat ik 2011 onder de knie heb moet ik weer veranderen naar 2012. Vooral om online te kunnen spelen.
Dus ik vind dat ze 2012 niet moeten uitbrengen en gewoon nieuw patch gratis laten downloaden via ene of ander website. pesedit ofzo.

vince23

Legacy Member
ik ben dan toch voor FIFA 12 gegaan. vind het een zeer goed spel. alleen werk mijn xbox controller voor pc niet goed. ik kan niet lopen enzo. speel het momenteel met een goedkoop ps3 kaske, waar verschillende knoppen anders staan. heeft iemand dit ook al gehad?

vince23

Legacy Member
ik heb nog 2 vraagjes over FIFA 12:
-als ik aftrap doe, of gewoon een toernooi, dan noemen al mijn spelers heel raar. messi is mellish enzo.... en nog vele andere, bv. lukaku is iets totaal anders enzo.
-hoe graak ik aan fifa points? waar koop ik ze? en met fifa points bedoel ik niet de punten die je krijgt na een match.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan