Archief - PC exclusives

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
Nieuwe PC, welke zijn de leukste exclusives van de laatste paar jaar? Of spellen die geen console ports zijn.

The Witcher
Portal 2
The Old Republic
Battlefield 3
Football Manager 2012
...

Vraag mij ook af ok ik Rage niet beter op X360 zou kopen gezien de pc versie blijkbaar superbugged is.

ULTRAnumb

Legacy Member
Rage zijn hoofdplatform is xbox
carmack heeft zich laten leiden door $$$ en da zal ni veranderen

Bart Religion

Legacy Member
Jammer, had er naar uitgekeken. X360 is dan mssn de betere optie, maar buiten enkele grote namen zoals Battlefield, Halo, Gears of War en COD zijn de meeste console games snel dood op online vlak.
Zelfs Wolfenstein & Quake Wars vind je geen kat meer op online op console.

Momenteel Crysis maar eens aan het spelen. Op mijn oude PC ging die met moeite met alles op low. Nu alles op high/ultra ^^

Valt wel mee qua gameplay.

noinspiration

Legacy Member
Team fortress 2, Call of Duty 4 (misschien al wat ouder en geen excl, maar toppers en zijn superieur aan console versies), Starcraft II, Civ V, Skyrim (pc ftw!), de nieuwe Tribes, Diablo III, Guild Wars 2, .....

VV@rl()rd

Legacy Member
Mensen die fan zijn van sci fi 4x games a la Masters of Orion zeker uitkijken naar deze:
Sword of the Stars II - Paradox Interactive

De map handelt als TBS maar de combat is real time (zie alle total war games) met talloze customization zoals je schepen zelf in elkaar zetten, gigantische tech forest die telkens gerandomized word bij ieder nieuw spel. Deze komt uit op 28 oktober en kijk ik zeer sterk naar uit.

Shrimpy

Legacy Member
VV@rl()rd zei:
Mensen die fan zijn van sci fi 4x games a la Masters of Orion zeker uitkijken naar deze:
Sword of the Stars II - Paradox Interactive

De map handelt als TBS maar de combat is real time (zie alle total war games) met talloze customization zoals je schepen zelf in elkaar zetten, gigantische tech forest die telkens gerandomized word bij ieder nieuw spel. Deze komt uit op 28 oktober en kijk ik zeer sterk naar uit.

Maak de vergelijking met de cover van
Mass Effect en Sword of the Star II
Lol!

Ataraxis

Legacy Member
The Witcher 2, Portal 2, Red Orchestra 2, en natuurlijk Team Fortress 2.

Ook sommige indie titels zoals Magicka, Limbo, Trine (2), en Orcs Must Die zijn de moeite.

NightSky

Legacy Member
Portal 2 was geen exclusive :). Niet dat het voor mij zoveel uitmaakt, zolang het maar goed draait en bestuurt op de pc.

lowscore

Legacy Member
Nickjeuh zei:
Voor fans van het space sim genre zal nog X Rebirth uitkomen, reboot van de X series. 't Zou toegankelijker moeten zijn dan de vorige spellen maar wel even complex.
X Rebirth - Games - Deepsilver

Hell yeah! Verder lijkt Sins of a Solar Empire: Rebelion ook iets interessant. Maar goed.

Reeds verschenen: de Complete edition van Sword of the Stars. De Trinity versie van Sins of a Solar Empire. Heb Trinity nog niet gespeeld. Ik ben wel fan van Swords of the Stars.

Thin Liz

Legacy Member
Nice natuurlijk, alleen zou ik nog iets hoger springen voor een vervolg op de X-Wing serie (of een steengoede Wing Commander) :unsure:

The Monopoly Guy

Legacy Member
Tactical games van Paradox

Europa Universalis 3
Hearts of Iron 2-3
etc
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan