Archief - PC - bijna alle servers leeg

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WietKop

Legacy Member
Hoi, ik heb da probleem nu toch al eventjes en 't begint echt wel tegen te steken.. ik zie amper servers met volk op? Maar servers die ik opgeslaan heb in m'n favo die zie ik dan altijd wel schoon online staan met wa volk

Op de screenshot ziet ge 8 servers en that's it ? Als ik naar beneden scroll dan staat alles op 0/0 van players

http://i40.tinypic.com/20jfm11.jpg

thelordofpee

Legacy Member
Vele mensen hebben al B2K, en gij nog ni precies. Verzet uw region anders eens.

kick4yerbutt

Legacy Member
Heb ik ook, ik doe het liefste noshar canals, en als ik geluk heb dan zie ik een server waar nog 1 plaats vrij is bij, kharg island ( wat ik ook nog wel graag doe ) is dit ook het geval

WietKop

Legacy Member
Nee kheb helaas niet die speciale editie, heb deze maand 2 flitsboetes plus paar kerstcadeautjes moeten betalen :(

Scr1fle

Legacy Member
Zet ranked en punkbuster aan. ;)

En duid ook de modes aan die je wilt spelen. :)

elalexandro

Legacy Member
Dude, op wat slaat dat nu?
Dan vindt hij nog minder servers he?

meino

Legacy Member
Tsja...

Als er minder servers zijn met volk op, dan wordt de game dus minder en minder gespeeld.
Pech gehad.

elalexandro

Legacy Member
Ja daaraan ligt het dus niet he.
Ik kan best geloven dat vele servers zijn overgestapt naar B2K maar dat wilt zeker niet zeggen dat je daarom zo weinig servers ziet.
Al eens gekeken op de battlefieldfora?

Duffman-

Legacy Member
Ik heb dat ook. Da's een bugje in Battlelog denk ik. Bij mij is het probleem altijd opgelost door onder de optie "free slots", 1-5 of 6-10 te kiezen.:)
Maat van mij heeft ook geen b2k en kan nog genoeg servers vinden dus er zijn er nog wel. :)

koetje07

Legacy Member
kies gewoon free slots 1-5, europe, punkbuster on en ranked. Hij zal altijd wel veel servers vinden. Als je niets aanduidt zou je eigenlijk duizenden servers moeten zien....

meino

Legacy Member
Ik kom terug van mijn eerdere post... Tbh zet ik de optie "free slots 1-5" standaard altijd aan.

WietKop

Legacy Member
Duffman- zei:
Ik heb dat ook. Da's een bugje in Battlelog denk ik. Bij mij is het probleem altijd opgelost door onder de optie "free slots", 1-5 of 6-10 te kiezen.:)
Maat van mij heeft ook geen b2k en kan nog genoeg servers vinden dus er zijn er nog wel. :)


aha idd, merci het heeft gewerkt :)

Bl3ssTheFall

Legacy Member
gewoon Region afzetten, probleem opgelost.
en zo snel mogelijk B2K kopen, duizend keer leuker en duizend keer meer servers ^^

WietKop

Legacy Member
Dat is iets wat ik meteen zal doen als ik m'n loon ontvang :) ik zie er echt naar uit

.Tir

Legacy Member
Bl3ssTheFall zei:
en zo snel mogelijk B2K kopen, duizend keer leuker en duizend keer meer servers ^^

Zo cru zou ik het ook niet stellen. :)
Ondertussen heb ik B2K zoveel gespeeld dat ik blij ben om nog eens één van de eerste mappen te kunnen spelen. Die hebben zeker ook nog altijd hun charme, 't zal wel zijn.
Dus momenteel neem ik servers die de gewone mappen draaien en die van B2K, dat vind ik nog altijd het meest ideale.

Nuja, dat maakt iedereen voor zichzelf uit, natuurlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan