mj bzz gaat dat vanzelf op de site van jullie die screens of zet je die dra zelf... ik wil anders ook wel eens weten hoe ge dat moet doen omdat ik nl mijne serveradmin altijd moet vragen dat te bekijken en dat ik zelf geen toegang heb op de serevr....