Archief - pb ??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Z3rg-

Legacy Member
restriction inadequate 0/s privileges ?? meer hebk ni te zegge alleen dak daardoor altijd gekickt wordt van Pb kan op geen enkele server meer dusja . Help Me out plz :help: thx FronTliner :sad:

vishnusixclix

Legacy Member
Dat heeft te maken met het feit dat je niet ingelogd bent onder de juist naam...

Bij het installeren vraagt BF:V of punkbuster of je het programma toegankelijk wilt maken voor "all users" of "this user only". Blijkbaar heb je het 2de gekozen. Log je WinXP in onder een andere user, zal het niet werken...


Herinstallen of juist user nemen :)

-Z3rg-

Legacy Member
euh ik gebruik nog steeds hetzelfde account waar ik altijd mee bf 1942 of vietnam speelde nix veranderd . en nu hebk da ineens wel voor dusja :s . snap er nix van . en mijn winxp staat zo dat iedereen tot alles toegangkelijk is :)

vishnusixclix

Legacy Member
hmm... ken je de BENGAZ site ?

Daar staat altijd KEIVEEL info op. Misschien is dit geval er al in verwerkt.

m4nTiS

Legacy Member
Ge moet Hoofd gebruiker zijn bij uw O/S

Zo simpel ist....

Geloofde t ni...then get ur lazy arse out of that chair and find out urself @ www.evenbalance.com

And that's an order, Private!

-Z3rg-

Legacy Member
Kben Hoofd gebruiker op mijn computer . zoals ik hier boven als is gezegd heb . der is maar een account op mijn pc aangemaakt en daar speelde ik altijd al bf mee en kheb er nog steeds nix aan veranderd . zit op zelfde user als altijd al :confused:

-Z3rg-

Legacy Member
heb bf en vietnam al 2x op nieuw geinstaleerd helpt nix :s . maja kga pc gewoon is formateren want kzit ook me Winupd.dll :tongue: fout

oberon_sedai

Legacy Member
-Z3rg- zei:
heb bf en vietnam al 2x op nieuw geinstaleerd helpt nix :s . maja kga pc gewoon is formateren want kzit ook me Winupd.dll :tongue: fout

yep, steek vooral je tong uit naar de mensen die je willen helpen, ondanks dat je hen niet genoeg info hebt gegeven. :wtf:

Memphis

Legacy Member
oberon_sedai zei:
yep, steek vooral je tong uit naar de mensen die je willen helpen, ondanks dat je hen niet genoeg info hebt gegeven. :wtf:

dat was eerder bedoeld als uiting van frustratie tov die .dll fout denkek :p

-Z3rg-

Legacy Member
ja memphis snapt da tenminste da da op die dll fouten zijn :) en Morgen Zalt wel opgelost worden door ne nieuwe mooie format C :niceone:

Bengie

Legacy Member
-Z3rg- zei:
ja memphis snapt da tenminste da da op die dll fouten zijn :) en Morgen Zalt wel opgelost worden door ne nieuwe mooie format C :niceone:

als t ne XP format is, doe dan ineens ne slipstream met SP2, da geeft u ne performance boost voor de BF-games
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan