Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PureFun zei:

MmoRpgGuy zei:een van de meest slechste mmorpg's die ik ooit gespeeld heb.
Ynnck1 zei:Oei, wat waren de minpunten voor u?
,je moest lopen met de muis , veel mensen die ook sommige dingen niet vonden (start gebied)MmoRpgGuy zei:de controls, de npc's die er niet staan,je moest lopen met de muis , veel mensen die ook sommige dingen niet vonden (start gebied)
edit: als ik de high level fights zie , ziet het er niet zo indrukwekkend uit
PureFun zei:Wasd movement werkte al perfect tijdens de atlus closed beta jaren geleden.