Archief - overgangswaarden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

r1pp3r

Legacy Member
http://www.overgangswaarden.tk/

Wij hebben de bedoeling om het jullie makkelijker te maken. We zoeken nog een aantal personen die scoren/vleugelspel/positiespel trainen. De enige verseisten om mee te werken: je hattrick nick gebruiken. Momenteel zijn er maar weinig vleugeltrainers, dus die mensen zijn meer dan welkom ! Let er wel op dat het activeren van de account max. een dagje kan duren. :)

Het is de bedoeling dat ieder van jullie de speler die stijgt in z'n getrainde skill hier posten. Ikzelf zal dat allemaal in tabellen gieten en beschikbaar maken voor de forum-gebruikers! :niceone:

Als je je nog afvraagt wat het nut daarvoor is: Na een tijdje gaan we een enorme lijst hebben met allemaal verschillende spelers. Elk van die spelers hebben verschillende kenmerken. Als de lijst groot genoeg is hebben we redelijk betrouwbare informatie over het trainen van de skill en hun waarden. m.a.w. je zal makkelijker kunnen voorspellen hoeveel training een bepaalde speler nodig heeft ! Niet dat het allemaal 100% accuraat is, maar het bied een nuttig overzicht. :p

Nu denk je: waarom verdedigen niet? Wel, het origineel idee kwam van de Nederlandse Verdedigings Federatie (NLVF), dus het zou niet fair zijn om deze lijst vrij te geven, terwijl het bij hen hoort ! :bow:

Het ging al rond dat bepaalde feds ook aan zulke projecten werkten. Als iemand daar lid van is, dan mag je me gerust contacteren op HT (teamid = 193084). Ik stel dan ook mn forum ter beschikking voor zulke feds om de spelers daar te posten (plaats gespaard op HT-conference) en dus extra spelers voor hun DB (van bijv. mensen zonder supporter). :applause:

suggesties/commentaren laat ze maar komen, :naughty:

Ether

Legacy Member
Bah, das gelek hattrick bedriegen vinnek :p

Ze zouden beter iets invoeren dat da verschilt van speler tot speler, daj zo nie meer kan skilltraden...

r1pp3r

Legacy Member
bwoa een speler met bijstats kan enorm verschillen in TSI ook he, dus zoals ik zei 100% accuraat is het niet. Tenslotte zijn er ook nog mensen die bijvoorbeeld nieuwe training beginnen en de voorkeur geven aan spelers die al een beetje getraind zijn en dus snel een reactie op zien (altijd leuk tuurlijk).

perre

Legacy Member
één keer het adres van de site was wel genoeg geweest hoor ;)

Interficio

Legacy Member
Ik train op scoren maar mijn spelers pull ik niet zelf. Echt betrouwbaar gaat mijn info dus nie zijn (aangezien ik niet weet hoe ze begonnen zijn) maar ik wil wel meehelpen als ge niemand anders beter vindt :-)

r1pp3r

Legacy Member
Het is GEEN onderzoek! Dus enkel de bedoeling een lijst te krijgen met spelers die NET gestegen zijn in de skill waarin je hem traint! Dus ik moet niet weten hoelang die spelers hebben getraind, maar gewoon hun TSI, vorm en hun andere stats.
Ksnap niet hoe je aan die pull komt?

Interficio

Legacy Member
r1pp3r zei:
Het is GEEN onderzoek! Dus enkel de bedoeling een lijst te krijgen met spelers die NET gestegen zijn in de skill waarin je hem traint! Dus ik moet niet weten hoelang die spelers hebben getraind, maar gewoon hun TSI, vorm en hun andere stats.
Ksnap niet hoe je aan die pull komt?

K had het niet te goei gelezen, srry :)

Krosser

Legacy Member
EryciusPuteanus zei:
*kijkt ne keer vies naar SIO* :evil:

Ja? Waddist daarvan?

Ze zijn... mja Crew Members... dat kan je niet uitleggen... het is een gevoel... :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan