Rage
Legacy Member
Int begin vond ik het niet zo erg dat de MP niet zo uitgebreid was.
toen las ik dit:
https://www.beyondgaming.be
De MP van deze demo is uitgebreider dan die van doom3?
Als ge het op zich bekijkt is het toch wel schandalig, niet? We weten allemaal dat doom3 SP gericht is, maar toch?
(ik zeg niet dat doom3 slecht is, maar dit moest ik ff gezegd hebbe
)
toen las ik dit:
https://www.beyondgaming.be
De MP van deze demo is uitgebreider dan die van doom3?
Als ge het op zich bekijkt is het toch wel schandalig, niet? We weten allemaal dat doom3 SP gericht is, maar toch?
(ik zeg niet dat doom3 slecht is, maar dit moest ik ff gezegd hebbe
)


