Archief - Over de MP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rage

Legacy Member
Int begin vond ik het niet zo erg dat de MP niet zo uitgebreid was.
toen las ik dit:
https://www.beyondgaming.be

De MP van deze demo is uitgebreider dan die van doom3?

Als ge het op zich bekijkt is het toch wel schandalig, niet? We weten allemaal dat doom3 SP gericht is, maar toch?

(ik zeg niet dat doom3 slecht is, maar dit moest ik ff gezegd hebbe :) )

Genious

Legacy Member
heeft er veel mee te maken dat tribes een mp spel is :unsure:
anyway, vind dees opmerking redelijk nutteloos

Rage

Legacy Member
Ja idd, maar er is ook de vergelijking demo<->full en het feit dat doom3 fking lang in ontwikkeling geweest is.

Dan kunde wel zeggen dat de meeste tijd in de engine gestoken is, maar wat hebben die designers de godganse tijd gedaan terwijl carmackse een engine in elkaar aant foefelen was?

Boom stam

Legacy Member
MP is ni super,maar vind wel plezant om af en toe es te spelen,en nu met die patch is er nooit lag bij mij...Sommige servers ist gewoon lopen en schieten,maar op andere loopt iederen stil rond en dan verschiet ge soms ferm ze :D

Heidern

Legacy Member
er zou int begin helemaal geen mp komen, maar ze hebben die er toch ingestoken als extraatje, maar ge mocht er niet teveel van verwachten

uterke

Legacy Member
Heidern zei:
er zou int begin helemaal geen mp komen, maar ze hebben die er toch ingestoken als extraatje, maar ge mocht er niet teveel van verwachten

idd en t:v is geen demo maar een beta :)

paardenman

Legacy Member
uterke, tgeen dattem doorstuurt is gewoon een demo, mp demo - die nog maar net uit is, de beta is bijna een week geleden gesloten geweest :s

volgens mij is nen demo v/e spel, niet gelijk aan; één beta van een spel.

over Doom³, da is helemaal ni schandalig dat die MP niet zo uitgebreid is, bekijkt de SP mode van T:V es, en kom dan terug me deftige argumenten, wa gij doet is als ne cavia me een nijlpaard vergelijke, en beginne klagen over uwe cavia omdattem ni zo goe kan drijven als u nijlpaard.


[HET IS HETZELFDE OKE :)]

m1dnight

Legacy Member
uitgebreid, q3 was oek nie zo uitgebreid in het begin, er komen nog mods en andere maps ze voor da spel, binnen 6 maand is da al veel meer geworde en pakt doom3 gans u HD in

Genious

Legacy Member
paardenman zei:
wa gij doet is als ne cavia me een nijlpaard vergelijke, en beginne klagen over uwe cavia omdattem ni zo goe kan drijven als u nijlpaard.

/strijk :rofl:
beste vergelijking ooit :niceone:

cyraxjeuh

Legacy Member
Ik vind Quake III nog altij smoother draaien enzo als Doom 3 op't moment, maar nu heb ik es kunnen testen met officiële patch en linux servers en dan is't spel echt wel veel beter :)

Rage

Legacy Member
Waar ik mij eigenlijk op baseer is dit.
Ze werken zeer lang aan een game, en zeggen dat het spel enkel "SP" gericht is, is puur een excuus zodat zijzelf geen reet hoeven te doen aan de multiplayer.

Ik vind doom3 absoluut niet slecht (geen spijt dak het heb gekocht) Maar dat komt zo over glijk: Let the community do it, we don't care...

moja, wie ben ik :)

Z!zZ

Legacy Member
"en zeggen dat het spel enkel "SP" gericht is"

is uw antwoord; Ik denk dat veel mensen onderschatten hoe veel werk erin steekt om een game als doom3 te maken, zeker als ze er maar met 15 aan werken! Elke animatie, texturing, map design duurt 3 x zo lang als in de vorrige generatie games.... En dan vergeet je nog dat die mensen moeten leren met een nieuwe engine te werken want de toekomst staat niet in hun verstand geprint etc! En de stap van quake3 naar doom3 is techisch gezien zeer groot. Dus ik denk niet dat ze ons iets verschuldigd zijn wat de game betreft; SP is zeer gepoleisterd en mp zou er oorspronkelijk helemaal niet in zitten dus w8en op goede mods is imo eerlijk en er zijn er al heel knappe opkomst!!

ps; Dan begin ik nog niet over de monster animaties in doom3 die op hun beurt allemaal met de hand zijn gecreërd...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan