Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DagothUhr zei:da zal nie lukken
wa is het maximum ook weer
512*dunno
das een goe spelleken :thumbsup:
(hoop ik toch)Alles staat op maximum, maar dan zit ik nog altijd maar op 512*384, wat nog niet eens de helft is van wat we tegenwoordig gewoon zijn.Teknoman zei:Helpt het niet als ge anti-aliasing zeer hoog zet?
Draait hier perfect op XP.gorky zei:Bij mij bolt da nie, xp zeker?!
ma 512*384 geloof ik
Waar moest ik het dan wel posten volgens jou?Archangelus zei:Outcast is geen rpg btw![]()
)psychisianist® zei:Waar moest ik het dan wel posten volgens jou?
Een Action/Adventure forum bestaat hier niet hé. (Adventure trouwens ook niet)

Hmm, dat was idd ook een mogelijkheid-=BYE=-RiptoR zei:Telenet General?![]()

psychisianist® zei:Waar moest ik het dan wel posten volgens jou?
Een Action/Adventure forum bestaat hier niet hé. (Adventure trouwens ook niet)
Archangelus zei:Kweetet, maar Outcast is meer Shooters/General kant, zoals bv. Tomb Raider enzo.

