Zebrapad
Legacy Member
Ik heb ooit een third person game gespeeld, en ik wil hem graag nog eens spelen maar ik ben de naam vergeten.
Het ging over een man en je had een zwaard, ik dacht dat je ook andere wapens kon oppakken.
De eerste level was in een treinstation, je liep een hotel binnen en er kwam opeens vuur in.
Er was ook een level met een lange brug, een egypt style level.
Een boss die ik ook nog herinner was een grote spin.
ik dacht dat later in de game je powers voor je zwaard kon unlocken maar dat weet ik niet meer zeker.
Het ging over een man en je had een zwaard, ik dacht dat je ook andere wapens kon oppakken.
De eerste level was in een treinstation, je liep een hotel binnen en er kwam opeens vuur in.
Er was ook een level met een lange brug, een egypt style level.
Een boss die ik ook nog herinner was een grote spin.
ik dacht dat later in de game je powers voor je zwaard kon unlocken maar dat weet ik niet meer zeker.