Cedric
Legacy Member
Ik vroeg mij af of er sites bestaan waar spelers van oude strategy games afspreken om online te spelen.
Ik vond laatst mijn CD's van age of empires 2 en the conquerors terug en ik had opnieuw zin om dit te spelen. Ik heb op internet gezocht maar de communities die ik vond dateren van net na 2007.
Zodus mijn vraag: wordt dit nog online gespeeld?
Ik vond laatst mijn CD's van age of empires 2 en the conquerors terug en ik had opnieuw zin om dit te spelen. Ik heb op internet gezocht maar de communities die ik vond dateren van net na 2007.
Zodus mijn vraag: wordt dit nog online gespeeld?

