borrierulez
Legacy Member
Yow retrogamers!
Als klein manneke ging ik vroeger naar het lunapark en speelde ik altijd een racespel in zo'n kuip met een stuurke. Ik denk dat rond 1988 ofzo zal geweest zijn, het is een zwart wit spel met een autootje bestaande uit een paar witte strepen waar je andere autootjes moest voorbijsteken met een soort top down view...
Heeft er iemand dit ooit gespeeld en kent er iemand de naam hiervan?
Tx!
Borrie
Als klein manneke ging ik vroeger naar het lunapark en speelde ik altijd een racespel in zo'n kuip met een stuurke. Ik denk dat rond 1988 ofzo zal geweest zijn, het is een zwart wit spel met een autootje bestaande uit een paar witte strepen waar je andere autootjes moest voorbijsteken met een soort top down view...
Heeft er iemand dit ooit gespeeld en kent er iemand de naam hiervan?
Tx!
Borrie
en het was formule 1 achtig