BambooZelD
Legacy Member
Ik heb nu Battlefield vietnam ongeveer 2 weken.
Ik vind het een superspel maar tot nu toe lukt mij niet om deftig te vliegen met de jets en heli's.
Opstijgen en dan neerstorten, na enkele keren begint da wel tegen te steken.
-> :doh:
Vooral als er andere voordurend zonder problemen met jets en heli's over uwe kop voorbij scheren
Nu vraag ik mij af :
a) Maken die gebruik van een of andere super joystick (zo ja welke)
b) Maken die gebruik van toestenbord en muis -> welke toestencombinaties gebruiken om toch minsten 15 min in de lucht rond te vliegen en toch iets te af te schieten.
C) ben ik gewoon te stoem om met ne vlieger/heli rond te vliegen.
d) geen van bovenstaande.
P.S. gelieve niet allemaal antwoord C als oplossing te geven.
thx
Ik vind het een superspel maar tot nu toe lukt mij niet om deftig te vliegen met de jets en heli's.
Opstijgen en dan neerstorten, na enkele keren begint da wel tegen te steken.
-> :doh: Vooral als er andere voordurend zonder problemen met jets en heli's over uwe kop voorbij scheren
Nu vraag ik mij af :
a) Maken die gebruik van een of andere super joystick (zo ja welke)
b) Maken die gebruik van toestenbord en muis -> welke toestencombinaties gebruiken om toch minsten 15 min in de lucht rond te vliegen en toch iets te af te schieten.
C) ben ik gewoon te stoem om met ne vlieger/heli rond te vliegen.
d) geen van bovenstaande.
P.S. gelieve niet allemaal antwoord C als oplossing te geven.
thx
en TADA, genoeg lectuur vur 3 dagen ivm planes en helis


