Ik zag overlaatst dat het open beta is voor BF3
nu heb ik alles geinstaleerd etc.
is er iets dat je moet aanpassen voor je een server kan joinen of is het normaal dat het langer als 3h blijft zeggen: Joining server...
Graag had ik wat info gehad.
alvast merci