Rizla+
Legacy Member
Hey, ik had hier vroeger toen ik heel klein was een spel (ik denk van Nintendo) en zou dit echt zo graag nog eens mee spelen. Het is een openklapbaar (was grijze buitenkant) en het had de controls van een NES (denk ik).En dan waren er 2 schermpjes en daar speelde je dan je spel op dat je spinnen moest doden met een of andere spuit. Was ook met allemaal ladders opklimmen enzo. Iemand enig idee hoe het heet?
