psxman
Legacy Member
hey,
Ik ben al jaren pes speler,nu vanaf de 2012 editie speel ik pas online op de ps3.
Nu weet ik zeker dat ik geen beginner ben,maar online is het precies elke match goliath tegen david.
Ik heb nu net men 50ste competitie afgewerkt en ben slechts 1x door de voorrondes geraakt!!
En dat dan nog met een wedstrijd die afgebroken werd door de tegenstrever,zo haalde ik 9 op 9 en 14de plaats.
Ondertussen heb ik echt alles al meegemaakt,zoals eergisteren 3x een D1 speler 550+,625+,650+ tegen gewonnen op rij en dus 9 op 9.ZEER dik verdiend om door te stoten naar de volgende ronde want ik speelde dan nog met Chelsea ook ipv de gekende overated ploegen.
ik stond lang op plek 10 en de laatste 5 min sta ik op plaats 18.



Maar ok dat zie ik als een corruptie van de goeie god hierboven.
Maar zo is het echt altij iets,soms 2x winst op rij en dan die 3de match tegen een noob vallen en toch 0-0 blijven of verliezen omdat je 3 keer alleen op doel niet scoort om mysterieuze reden en net hij de allerlaatse minuut volledig alle geluk mee een doelpunt scoort uit zen enige kans en meestal nog na een blunder die de pc maakt.(tackle gedaan door pc-hulp enzo)
Hoe zit dit bij jullie?
Geraken jullie ook zo moeilijk door die voorronde?
Veel logischer is ook dat ze gewoon rankschikken op behaalde punten gewoon op alle matchen in dat uur voorronde.
Dus alle tips welkom voor er hier dingen gaan sneuvelen
Ik ben al jaren pes speler,nu vanaf de 2012 editie speel ik pas online op de ps3.
Nu weet ik zeker dat ik geen beginner ben,maar online is het precies elke match goliath tegen david.
Ik heb nu net men 50ste competitie afgewerkt en ben slechts 1x door de voorrondes geraakt!!
En dat dan nog met een wedstrijd die afgebroken werd door de tegenstrever,zo haalde ik 9 op 9 en 14de plaats.
Ondertussen heb ik echt alles al meegemaakt,zoals eergisteren 3x een D1 speler 550+,625+,650+ tegen gewonnen op rij en dus 9 op 9.ZEER dik verdiend om door te stoten naar de volgende ronde want ik speelde dan nog met Chelsea ook ipv de gekende overated ploegen.
ik stond lang op plek 10 en de laatste 5 min sta ik op plaats 18.



Maar ok dat zie ik als een corruptie van de goeie god hierboven.
Maar zo is het echt altij iets,soms 2x winst op rij en dan die 3de match tegen een noob vallen en toch 0-0 blijven of verliezen omdat je 3 keer alleen op doel niet scoort om mysterieuze reden en net hij de allerlaatse minuut volledig alle geluk mee een doelpunt scoort uit zen enige kans en meestal nog na een blunder die de pc maakt.(tackle gedaan door pc-hulp enzo)
Hoe zit dit bij jullie?
Geraken jullie ook zo moeilijk door die voorronde?
Veel logischer is ook dat ze gewoon rankschikken op behaalde punten gewoon op alle matchen in dat uur voorronde.
Dus alle tips welkom voor er hier dingen gaan sneuvelen
