Phoenix26
Legacy Member
ik ben op een online petitie gebotst in verband met Resident Evil.
ze zouden graag hebben dat ze Resident Evil 1 en 2 naar de xbox 360 en ps3
brengen.
dat zou wel goed zijn vind ik.
zijn tenslotte de beste resident games.
kan de jongere generatie eens kennismaken met REAL SURVIVAL HORROR en niet zoals die actie brol zoals Resident Evil 5!
ik weet niet of ik dit hier mag posten??
hoe meer er de petitie tekenen hoe beter he!
je weet nooit....
Petition Online
ze zouden graag hebben dat ze Resident Evil 1 en 2 naar de xbox 360 en ps3
brengen.
dat zou wel goed zijn vind ik.
zijn tenslotte de beste resident games.
kan de jongere generatie eens kennismaken met REAL SURVIVAL HORROR en niet zoals die actie brol zoals Resident Evil 5!
ik weet niet of ik dit hier mag posten??
hoe meer er de petitie tekenen hoe beter he!
je weet nooit....

Petition Online