Archief - ONLINE PETITIE RESIDENT EVIL

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phoenix26

Legacy Member
ik ben op een online petitie gebotst in verband met Resident Evil.
ze zouden graag hebben dat ze Resident Evil 1 en 2 naar de xbox 360 en ps3
brengen.
dat zou wel goed zijn vind ik.
zijn tenslotte de beste resident games.
kan de jongere generatie eens kennismaken met REAL SURVIVAL HORROR en niet zoals die actie brol zoals Resident Evil 5!

ik weet niet of ik dit hier mag posten??

hoe meer er de petitie tekenen hoe beter he!

je weet nooit....;)

Petition Online

Rage

Legacy Member
Als de jongere generatie het wilt spelen, dan kopen ze toch gewoon de ps1 of pc versie?

De ps3 kan ps1 games spelen. De PC versie zal wel werken op windows 7, of eventueel de ps1 versie met een ps1 emulator.

Ik zie het nut niet in om zo een spel op psn of xbox arcade te zetten... Dan moet ge gewoon te veel betalen voor een oud spel.

Phoenix26

Legacy Member
het zou dan wel gaan om een remake he en niet om een port

Dobbelsteen

Legacy Member
Hoi,

Ik ben op een online petitie gestoten tegen caps lock. Willen jullie die ook tekenen?

lykmeraid

Legacy Member
Ik heb nog een petitie tegen het opstellen van nutteloze petities.

chellesan

Legacy Member
Phoenix26 zei:
het zou dan wel gaan om een remake he en niet om een port

waarom moet het een port zijn? zo ervaren ze het ni zoals wij het ervaren hebben he

Bart Religion

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Als de jongere generatie het wilt spelen, dan kopen ze toch gewoon de ps1 of pc versie?

De ps3 kan ps1 games spelen. De PC versie zal wel werken op windows 7, of eventueel de ps1 versie met een ps1 emulator.

Ik zie het nut niet in om zo een spel op psn of xbox arcade te zetten... Dan moet ge gewoon te veel betalen voor een oud spel.

Ik wel en zou het met veel plezier nogmaals kopen. Heb mij alvast uitstekend vermaakt met RE4 op Live Arcade

De PC versie en emulators vind ik maar nep en mijn oude psx en gamecube doen pijn aan mijn ogen als ik die nu nog speel.

Liever een mooie HD versie op Live Arcade dan. Binnenkort Code: Veronica nog een spelen en uitkijken naar Metal Gear Solid 2&3

waffel

Legacy Member
PS1 games zijn héél moeilijk te highressen, daarom nemen ze enkel ps2 games. Beter doe je een petitie voor gewoon een oldskool re game.

@Bart Gamecube games zien er toch nog goed uit? Hebben van die cartoony 128bit gfx.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan