Archief - Online Gamen met 'echte' handgemaakte spelletjes?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AlphaDafi

Legacy Member
Wat zou het zijn als je op internet echte fysieke authentieke handgemaakte spelletjes kan spelen...

In Antwerpen hebben ze momenteel zo'n prototypes met wat Augmented Reality echt ontwikkeld.

Wat vinden jullie van die Telepresence Games op www.JFOceans.com ?

Momenteel is het precies nog wel wat beperkt maar als ze wat meer gebruik van de charmes van die oude kermis spelletjes etc.

thelordofpee

Legacy Member
Suckass... Waarschijnlijk zijt gij een van die medewerkers?

FlatRussian

Legacy Member
Hahaha wtf. Bij da voetbalspelleke zit er iemand constant in de microfoon scheten te laten.

Edit: zo slecht, op het randje van onspeelbaar. MAAR, en nu ga ik eens tegen de massa in... dit heeft potentieel

AlphaDafi

Legacy Member
Het was niet de bedoeling om reclame te maken maar om eens wat feedback te vragen over een prematuur technisch vernieuwend concept.
Tegen de "gang van zaken" ingaan is inderdaad niet evident maar onbewandelde paden betreden vraagt inderdaad meer risico maar ook meer potentieel.
Vanuit Vlaanderen trachten je te onderscheiden met een iPhone app tussen meer dan 400.000 andere apps is een veilig & goed idee maar als je echt wil innoveren moet je nieuwe horizonten trachten op te zoeken.
FlatRussion , thx for your feedback. Laat maar weten als je op onze website hebt registreerd dan geef ik je extra credits.
En het gewonnen geld kan je dan nadien 'echt' ontvangen.
We zijn momenteel nog in een eerste Beta Phase en verbeteren dit nu verder stap voor stap

nixie

Legacy Member
wa ne zever, ge kunt da filmke ni zien als ge ni zijt ingelogd...

tb-303

Legacy Member
Buy credits..... :wtf:

Toch niet voor dees zulle, no offense!

En inderdaad lame als je wil reclame maken voor een nieuw produkt, je enkel een filmpje mag zien als je jezelf registreert. Nie veel kaas gegeten van marketing zeker?

Socks

Legacy Member
AlphaDafi zei:
Het was niet de bedoeling om reclame te maken maar om eens wat feedback te vragen over een prematuur technisch vernieuwend concept.
Tegen de "gang van zaken" ingaan is inderdaad niet evident maar onbewandelde paden betreden vraagt inderdaad meer risico maar ook meer potentieel.
Vanuit Vlaanderen trachten je te onderscheiden met een iPhone app tussen meer dan 400.000 andere apps is een veilig & goed idee maar als je echt wil innoveren moet je nieuwe horizonten trachten op te zoeken.
FlatRussion , thx for your feedback. Laat maar weten als je op onze website hebt registreerd dan geef ik je extra credits.
En het gewonnen geld kan je dan nadien 'echt' ontvangen.
We zijn momenteel nog in een eerste Beta Phase en verbeteren dit nu verder stap voor stap

Alles is er gewoon fail aan,punt uit.

thelordofpee

Legacy Member
Inderdaad. Moesten de "characters" er nu nog goed uitzien, er en iets leuk te doen zijn, ok. Maar dit kan ik zelfs maken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan