Archief - Onderzoek: Het beeld van WoW-spelers in de media

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AriTard

Legacy Member
Hallo!

Ik ben Ariane en ik heb jouw hulp nodig voor het schrijven van mijn bachelorpaper. Ik studeer communicatiewetenschappen aan de Vrije Universiteit van Brussel en doe dit jaar onderzoek naar wat World of Warcraft-spelers vinden van de manier waarop ze in beeld worden gebracht in de media.

Voor mijn onderzoek ben ik (dringend) op zoek naar mensen die 2 uur of meer per dag WoW spelen of recent hebben gespeeld. Dat is het enige criteria, alle leeftijden zijn welkom!
Deelname aan mijn onderzoek zou volledig anoniem verlopen. Het enige wat ik nodig heb is dat je deelneemt aan een groepsinterview met mij. Zo'n interview doen we met een 8-tal deelnemers en duurt een dik uur, maar ik voorzie natuurlijk een snack.

Heb je interesse om deel te nemen, heb je nog vragen en/of ken je nog mensen/vrienden/kennissen die zouden kunnen deelnemen? Aarzel dan niet om mij te contacteren en/of deze mail door te sturen.

Alle hulp is welkom!
Alvast bedankt!

Mensen die zeker interesse hebben:
in de bijlage zit een fiche, gelieve deze ingevuld naar mij door te mailen, Thanks!

Hartelijke Groeten,

Ariane Marchand
0499153952
[email protected]

AriTard

Legacy Member
Ja excuses, this is new to me.
Kan ik dit bericht eventueel verwijderen en dan op het juiste subforum plaatsen?

cocabonca

Legacy Member
ik zou dit best wel willen doen :) heb ondertussen al 5j wow ervaring achter de kiezen xD

zarathustra

Legacy Member
Ik vraag me af hoe een groepsinterview anoniem is :p

anyway ik zou wel willen helpen, maar ik denk dat mijn locatie roet in het eten gooit :)

AriTard

Legacy Member
Haha je hebt gelijk, HELEMAAL anoniem is het niet, maar in de verwerking van het interview in mijn bachelorpaper hoeft er geen enkele informatie over jou te staan. Mijn proffen of anderen die ooit mijn bachelorpaper zullen lezen, hoeven dus nooit info over jou te weten.

En wat locatie betreft: als ik enkele respondenten vind die uit ongeveer dezelfde regio komen, dan verplaats ik mij naar daar, om het voor iedereen wat makkelijker te maken :-) Dus als je eventueel vrienden of kennissen hebt in de buurt die ook zouden kunnen/willen meewerken, dan kan het misschien wel in jouw buurt doorgaan.

Als jullie interesse hebben, bezorg mij dan een emailadres, dan kan ik jullie een deelnemersfiche opsturen.

If not, spread the word! :-)
Alvast bedankt.

AriTard

Legacy Member
maar Olso gaat er misschien wel een beetje over, sorry :-) Maar 't is de intentie die telt! Toch merci :-)

zeemeerman2

Legacy Member
Komaan mensen, dit is het internettijdperk.

Oslo of niet, je kunt elkaar toch via MSN, Skype of Ventrilo met elkaar afspreken? Veel WoW-mensjes hebben al ervaring met Ventrilo, dus daar zit je al goed. :p
En gezien je onder een nickname kunt werken ben je anoniem bezig. ;)

AriTard

Legacy Member
Helaas, dit interview moet face to face gebeuren...anders had ik het natuurlijk via computer gedaan :-)

Depresjon

Legacy Member
AriTard zei:
Helaas, dit interview moet face to face gebeuren...anders had ik het natuurlijk via computer gedaan :-)

Dan gaat u niet veel animo vinden denk ik.
Schoolgaande spelers = moeilijk te verplaatsen
Werkende spelers = Werken

pntzi .

Legacy Member
Depresjon zei:
Dan gaat u niet veel animo vinden denk ik.
Schoolgaande spelers = moeilijk te verplaatsen
Werkende spelers = Werken

ik dacht dan aan een zaterdag, maarja dan moete WoW'n eh :)

N3X4S6

Legacy Member
In ben er zeker van det je voor je zoektocht best terecht kunt bij een van de Outpost gamecenters. GL :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan