Archief - Olympics game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sleejer

Legacy Member
Is er voor pc ook een olympische spelen spel zoals voor ps 2??

heb al is gegoogled, maar vind er alleen maar voor ps 2, dus als iemand my mss aan een naam kan helpen voor een pc game? (als het bestaat natuurlijk) :niceone:

TRC

Legacy Member
Da op PS2 is uitgegeven door Sony, dus ik denk niet dat het op pc uitkomt. Correct me if I'm wrong.

fulcoboy

Legacy Member
Athens 2004 is PS2 only (damn you sony :evil: )

Op PC heb je wel Sydney 2000 en dat valt wel goe mee

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
fulcoboy zei:
Athens 2004 is PS2 only (damn you sony :evil: )

Op PC heb je wel Sydney 2000 en dat valt wel goe mee

Was da nie op Playstation 1? :eek:


On topic : Der zijn wel enkele PC games die gericht zijn op de Olympische Spelen, maar qua gameplay zijn die meestal niet veel waard.

Onlangs kwam ook Summer Games uit (http://www.surfside-games.com/) dat gericht is op de Olympische Spelen. Miscchien is dit wat je zoekt op pc.

sleejer

Legacy Member
kben den demo van da spel is aant downloaden :) kzal is zien of het op iets trekt...thx voor de reacties :)

NoReason

Legacy Member
sleejer zei:
kben den demo van da spel is aant downloaden :) kzal is zien of het op iets trekt...thx voor de reacties :)
verdoe er uw tijd nie aan :ironic: ge speelt heel alleen (zowel in het lopen, zwemmen, ...) het enige dat ge moet doen is knoppeke zo snel mogelijk kapotkloppen en voor de rest: plezier 0 :(

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
NoReason zei:
verdoe er uw tijd nie aan :ironic: ge speelt heel alleen (zowel in het lopen, zwemmen, ...) het enige dat ge moet doen is knoppeke zo snel mogelijk kapotkloppen en voor de rest: plezier 0 :(

Is ook demo, in de full speelt ge nie alleen. Maar tis idd enkel op knoppekes rammen opt juiste moment, maar Athens 2004 voor PS2 is da ook é :p

sleejer

Legacy Member
NoReason zei:
verdoe er uw tijd nie aan :ironic: ge speelt heel alleen (zowel in het lopen, zwemmen, ...) het enige dat ge moet doen is knoppeke zo snel mogelijk kapotkloppen en voor de rest: plezier 0 :(

das me elk olympics game hé :p

NoReason

Legacy Member
-=BYE=-RiptoR zei:
Is ook demo, in de full speelt ge nie alleen. Maar tis idd enkel op knoppekes rammen opt juiste moment, maar Athens 2004 voor PS2 is da ook é :p
kheb daarnet den full geprobeerd :woohoo: en kpeelde toch alleen zenne

sleejer

Legacy Member
van waar hebt ge de full gehaald??

indien niet zo legaal, pm (:unsure: )

Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds.

Jarexx

Legacy Member
heb het spel ook maar bak er niks van :wtf:

Bij het lopen begint hij eerst wat te stappen :) dus wat moet ik doen?

bij het springen wilt die zijn benen ni optrekken :) wtf? dus nogthans op zelfde als sprong

bij zwemmen blokkeerd dat spel en keert terug naar windows

schieten wil wel nog lukken :)

Dus wat uitleg plz en hoe komt het dat zwemmen blokkeerd?

Is dat normaal dat er maar zo weinig sporten zijn? Had massas veel sporten verwacht zoals in vroeger olympic games

NoReason

Legacy Member
Jarexx zei:
heb het spel ook maar bak er niks van :wtf:

Bij het lopen begint hij eerst wat te stappen :) dus wat moet ik doen?
net voor de start als da balkske links beneden er al staat, kun je da al doen vullen met de action key ingedrukt te houden! maar pas op: als het volledig vol komt, neem je een te vroege start, dus moet je het net voor 100% houden en dan neem je een goede start

Anoniem05

Legacy Member
hihi ik heb een paar nieuwe vrienden in mijnen msn lijst staan ;)

just kiddin!


ja olympics is enkel voor ps2 maar als ge die reclamekes drvan ziet is da op grafisch gebied ni echt zo denderend, allé als ge van blokkige mannekes houdt is da goe voor mij zenne :d


tis ook ni echt mijn soort spel but who am i :d
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan