Archief - Oldskool clan Back in Action !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RennoR2k

Legacy Member
CyberX Gaming Club back on track after an inactivity of 1.5 yrs ! ;)
We played over 150 wars on the cb.be ladder and played in the following cups :
- CounterStrike CounterStrike Benelux Qualifier
- CounterStrike CSNL.net cup
- CounterStrike CounterStrike Benelux Qualifier
- CounterStrike CS Classic benelux
- CounterStrike CounterStrike Benelux Qualifier
- CounterStrike CounterStrike UK/Benelux Quals
-CounterStrike CS OpenCup Spring Division2 2003

our wars & reports : http://www.clanbase.com/claninfo.php?wars=1&cid=50123&lid=225

we won some lans : lanwars - lanzone - fatlan
4th @ fom ( lost vs -heat- after 3th map :( )

We hope to have a great time like in the past !!

irc channel : #cyber-x

site : under construction

Clanleader : Gh0sT

Old Members : Gh0sT , RennoR2k , DutchmaN , aLBa , reep , p0ts0r , s!ncer3 , zwamz0r , Bolli3 , , elw00d , KonVekt , GoDF@Th3R , sc00p , ch0jin , hammi , Preach and many others splitted in different teams !

Pls support the oldskoolers @ #cyber-x ty :applause:

turkey-

Legacy Member
t'amusement

btw AP pcw't terug wa, als iemand interesse heeft, contact us (#[AP])

-Phoen!x-

Legacy Member
was cyberx vorig jaar niet op fom? kdenk dak toch tegen zoiets heb gespeeld met boondock :)

^-Fin@l-^

Legacy Member
-Phoen!x- zei:
was cyberx vorig jaar niet op fom? kdenk dak toch tegen zoiets heb gespeeld met boondock :)

Jah, ma da was mixteam met mij p0tsor enzoverder, was dikke fun (nipt verloren tegen pixelized wel, maar da was wel grotendeels te danken aan kainie of zoiets :lol: )

dahousecatfelix

Legacy Member
candycrash zei:
met wat citje

our wars & reports : http://www.clanbase.com/claninfo.ph...d=50123&lid=225

och zakke nu zit ik weer al de kfh wars op te zoeken door ulle he :(

mijnen eerste war gevonnen tegen pita :D
84521 12 Jul '00 KFH train/dust 6 19 - 64

en wtf gulle oldskoolers mijn klote

nergens staat er kfh war tussen voor 03
OMG mijn boxe stonde megaluid
K'ben bijna van mijn stoel gevalle van t'verschieten :doh:

RennoR2k

Legacy Member
candycrash zei:
met wat citje

our wars & reports : http://www.clanbase.com/claninfo.ph...d=50123&lid=225

och zakke nu zit ik weer al de kfh wars op te zoeken door ulle he :(

mijnen eerste war gevonnen tegen pita :D
84521 12 Jul '00 KFH train/dust 6 19 - 64

en wtf gulle oldskoolers mijn klote

nergens staat er kfh war tussen voor 03


We hebben ervoor nog een cb account gehad , en ik denk dat we wel vs jullie hebben gespeeld zuh ;)

RennoR2k

Legacy Member
Mini zei:
ownd by apollo & mini.

0wned by the noobserver 4 sure :)

we stonden eerst 5-0 voor dan gaat ulle server down wegens teveel lag @ prop zijn pc !

goe gelamed :) maarja hehe

Mini

Legacy Member
RennoR2k zei:
0wned by the noobserver 4 sure :)

we stonden eerst 5-0 voor dan gaat ulle server down wegens teveel lag @ prop zijn pc !

goe gelamed :) maarja hehe

derom zeg ik ook ownd by... twee grootste lamers around ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan