als je zou weten hoe je smoken maken in cs, en hoe ze het eigelijk moeten maken
zal je zien, zoals het nu is, het teveel fps vraagt dan normaal
& het kan ook zijn, dat als je met vsync on speelt, je op sommige moment 1/2 van je fps hebt
& dit is zo hard niet offtopic?