Archief - OFFTOPIC: De hardste veteraan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is de hardste veteraan


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

gamblor

Legacy Member
Wie is de hardste :) ? Ik vind het een moeilijke keuze tussen Doom guy en Max Payne...

:offtopic:

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
Den Doom guy. Max Payne is op gebied van (actie)ervaring nog een groentje vergeleken bij onze marine.

gamblor

Legacy Member
xReAVeRx zei:
freeman is een mietje :p

Kvin HL & HL² kweetnie oe zaaaaalig, maar toch vind ik ook dat freeman een mietje is vergeleken bij de andere :p

:offtopic: MAANDAG GAAT HET GOLD !!! :applause: (zie hl² forum)

isucksOhaRd

Legacy Member
Good old Duke natuurlijk...

Hopelijk komt em trug in 2005 (en jawel, definitief :p)

Holy Paladin

Legacy Member
duke nukem!

hitman, max & freeman zeker nie, teh duke at al aliens for breakfast toen die hun ouders in pamperkes rondliepen!

BART_SIMPSON416

Legacy Member
Duke Nukem natuurlijk.
Wie zou er nu anders met rpg's aliens gaan opblazen :D

TH€ ON€

Legacy Member
zonder twijfel Duke Nukem :D

wie zou er anders zeggen "I'm going to rip off your head and shit down your neck", en doet het nadien nog :D

wlibaers

Legacy Member
Geen twijfel mogelijk: de copiloot uit Apache vs. Havoc. En ja, 't is wel een flightsim, maar die FPS helden zijn niets vergeleken met die maniak.

Als bewijsmateriaal voor deze nominatie, de volgende fragmenten uit reviews van de opvolger:

http://www.frugalsworld.com/reviews/eech1.shtml
For those of us that flew the original title, we have (maybe not so) fond memories of that idiot who sat in the front cockpit running his mouth all the time. Remember that guy? A cross between Rambo and Duke Nukem, and his little quips like, "Hold on boys, you can't all die at once", or "It's just my job, I can't help it if I love it!"

http://www.simhq.com/simhq3/sims/reviews/eech/index-pf.html
Captain, my captain. Where is the good Captain Corny from Apache-Havoc? Now there was a man with a million t-shirt lines. "So many assholes, so few bullets.", "Busier than a three-peckered goat."
This time around I was half hoping and half dreading lines from South Park; who could forget such gems as "Respect my authoratai!" or "It's comming right at us!"? But no, it is not to be. Instead you hear such dull dry military comments such as "Helicopters, 2 o'clock." "Incoming missile 10 o'clock." Information that is actually useful. What happened? Rumor has it that the good Captain Corny perished in an accident involving a bottle of Scotch, a spider monkey and a jar of Vaseline. But instead we have a new darling of the airwaves. Introducing "Major Dorothy," darling of air-traffic control. Love or hate the accented drawl, she's there telling everyone where to get off while she does the knitting.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan