Archief - Officiële competitie BF3 tijdens Frag-o-Matic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tiediiee

Legacy Member
Beste BF3 fanaten,

Onze geplande BF3 fun competitie tijdens het gaming event Frag-o-Matic wordt omgezet tot een officiële 5v5 competitie!

Dit betekent dat deze competitie minstens €400 aan producten mag verwachten!

Ik post dit snel nog even hier zodat jullie alsnog talrijk zouden meedoen. Er is opnieuw een samenwerking met EA dus verwacht ook maar een ton aan goodies! (meer daarover later op 9lives en FoM frontpage).

Er zijn momenteel nog 130 tickets over voor FoM, aarzel dus niet te lang. :)

FoM: Be advised: Battlefield 3 becomes official!

Tiediiee

Legacy Member
We zijn trouwens nog altijd op zoek naar een admin die ook wat kennis heeft van de competitieve regels e.d. Stuur een PM met je emailadres indien interesse.

gravehunter

Legacy Member
Ik zou een deel van de regels van ESL overnemen.

5V5 Infantry Only/Conquest Mapstyle
1map met dus 2rounds (elk een side)
Geen Flash of wapens of secondary wapens/Geen M320 GL of andere attachments voor M320
Geen MAV-drone of Tactical Insertion(=spawn beacon) (zijn 2 sniper unlocks)

(indien er te weinig teams zijn door de late announcement -> 2 mappen en dus 4rounds?)

Je hebt wel altijd een actieve internet connectie nodig want er is nog geen lanmogelijkheid.

LRRP zal in ieder geval van de partij zijn :)

Gladz0r

Legacy Member
Zijn met Div9 nog aan het kijken of we met een team kunnen komen, jammer dat de official compo zo laat wordt aangekondigd anders waren we zeker gekomen.
Zal voor volgende keer zijn?

Tiediiee

Legacy Member
Paypal betalingen kunnen nog tot volgende week. Bankoverschrijvingen tot zaterdag.

Idd nogal last minute, maar mede door de nauwe samenwerking met EA en Tones hebben we toch nog beslist om er een officiële van te maken.

sirskoda

Legacy Member
wat denken jullie van Squad deathmatch?

(FOM Compo Admin)

Tiediiee

Legacy Member
Tickets vliegen momenteel de deur uit! Kans is groot dat we vandaag al een full house halen. Het is dus voor de snelle beslissers...

AssassiN

Legacy Member
Ik heb wel interesse om mee te doen, is er een team dat nog iemand zoekt? :)

Tiediiee

Legacy Member
Binnen enkele minuten komen er nog een kleine hoeveelheid tickets vrij, wees er dus heel heel snel bij!!

KoOkiE

Legacy Member
spijtig dat het zo laat pas aangekondigd is. wou heel graag komen hiervoor. zal voor volgend jaar zijn..

Tiediiee

Legacy Member
Er zijn nog enkele plaatsen over. Hier en daar ook nog enkele gaatjes om 4 man naast elkaar te plaatsen. Dus als je tijd hebt dit weekend :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan