ja maar die gewone 9lives groep is dood. het zijn enkel members maar de admin is al jaren niet meer online gekomen. en waarom allemaal onderverdeling voor de spellen? we zijn al ene kleine community hier in 9 lives en dat dan nog eens opdelen. het zou tof zijn mocht er een initiatief dat van de redacteurs van 9lives komt zodat er iedere keer opvolging.