Uiteraard leuk dat er al platoons waren, maar die in openingspost is de officiële...
Wil niemand tegen de borst stoten uiteraard, maar dit maakt het voor ons makkelijker om pakweg bij de release dingen te organiseren (dat + het logo is eigenlijk van ons xd)
Niettemin, niemand is verplicht te joinen, maakt het gewoon een pak makkelijker voor ons
