Archief - offers@Scl

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

=[FaN]=ChroniC

Legacy Member
CoH Scarab Husk 15% -> 878def
CoH Dusk Shroud 7% -> 828def
Zod rune
Sur rune
Mara's 29 all res
Eth arky 2skills - 175%ed
Soj
Sc 100poison 18life
Sc 100poison 3frw
Sc 100poison 5fhr

Needs
Enigma
Perf Wt's
Cta Chryst sword
Ethereal Tolls Reaper
& andere eventuele runes voor de items

phatjah

Legacy Member
ge need enigma? maak die gewoon zelf?

trade u nog een sur, 2x sur in cube = BER
zode trade ge voor jah
en een goed 3s armor en ith zulde wel zelf emme zeker? ;p

edit : het doe zoveel meer deugd om da zelf te maken :D

Mcar

Legacy Member
DO NOT TRADE LIST !!

De items in dit lijstje zijn NIET toegelaten om hier te traden
aanbieden of offeren van deze items zal een waarschuuwing als gevolg hebben.
herhalen van deze offers zal een ban tot gevolg hebben!

15 ias 40 ed jewels
15 ias 15 max damage jewels
15 max damage 40 ed jewels
3/20/20 small charms
290 of hoger poison damage small charms
1.08 items
ith items
bugged items
gekende dupes ( een van de zovele dupelist )
zod rune


:\

=[FaN]=ChroniC

Legacy Member
dacht dat er vorige keer zo een thread gemaakt werd door iemand van de mods & twas discussies of je ber / jah / zod hier mocht neer planten
dus vind et tbh flauw als je al de rest mag zetten hier

Starrk

Legacy Member
Mcar zei:
DO NOT TRADE LIST !!

De items in dit lijstje zijn NIET toegelaten om hier te traden
aanbieden of offeren van deze items zal een waarschuuwing als gevolg hebben.
herhalen van deze offers zal een ban tot gevolg hebben!

15 ias 40 ed jewels
15 ias 15 max damage jewels
15 max damage 40 ed jewels
3/20/20 small charms
290 of hoger poison damage small charms
1.08 items
ith items
bugged items
gekende dupes ( een van de zovele dupelist )
zod rune


:\

wat bedoelt ge? ik zie niets :unsure:

@ phat : ik denk da nu echt ook -.- , ik ben veel blijer om me eigen hoto te maken ( jah , ik ben niet zo rijk om brambles te maken enz. ) dan om ene te traden

edit : feitlelyk is da niet flauw denk ik. de hoogste rune wor nu niet door iedereen gevonden , daarom dat ge voorzichtig mag zijn. ( is die zod self found of traded? )

Mcar

Legacy Member
er stond bij poll ook: we ( mods) zullen beslissen als de regel verandert

Time

Legacy Member
[17:02] * kekekekekke has joined #telenet.diablo2
[17:03] <kekekekekke> HEY HO
[17:03] <kekekekekke> LETS GO
[17:03] <kekekekekke> ff een vraag
[17:03] <kekekekekke> bot chronic? die eeft plots zod roens sur roens cohs enigmas etc...
[17:04] <kekekekekke> zeg em maar dat het opvalt
[17:04] * kekekekekke has quit IRC (Read error: EOF from client)

:rofl:

=[FaN]=ChroniC

Legacy Member
sorry als ik speel voor me items
heb nooit gebot deze ladder ... sorry ik moet toegeven als je veel speelt heb je veel goede items , welkom bij diablo2 expansion
1.09 heb ik ooit gebot tjah moet je nit mee blijven afkomen
ask gehawk , deka , neo , wiedan ook ... ik speel legit

bloodhunter_wlv

Legacy Member
=[FaN]=ChroniC zei:
sorry als ik speel voor me items
heb nooit gebot deze ladder ... sorry ik moet toegeven als je veel speelt heb je veel goede items , welkom bij diablo2 expansion
1.09 heb ik ooit gebot tjah moet je nit mee blijven afkomen
ask gehawk , deka , neo , wiedan ook ... ik speel legit



vergeet mij anders :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan