Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bose zei:i own you one
j/kGr1m zei:lol, vroeger had ik nl patch derop gezet en kon ik ook nie taunten, vanaf ik die reg file had en uk patch derop smeet kon ik wel taunten raar
achja

op het oranje knopje met FAQ erop klikkenbeemerboy316 zei:Werkt niet. Alé, tis te zeggen: er staat niks meer![]()
Greetz.

het is I owe you one, niet i OWN you one...Tr!ckY* zei:

no shit einstein...#adelaar zei:zoniet probeer het nogmaals=/
probleem is als ge iets wilt typen eh#adelaar zei:je kan zo een zinnekes zeggen zonder iets te downloaden =>
azerty => qwerty
je opent je kader voor te typen en duwt alt + shift
dan zit je normaal in qwerty
zoniet probeer het nogmaals=/
en das echt nie aan te raden, na nen tijd wilt da soms niemeer op azerty springen etc :naughty:#adelaar zei:je kan zo een zinnekes zeggen zonder iets te downloaden =>
azerty => qwerty
je opent je kader voor te typen en duwt alt + shift
dan zit je normaal in qwerty
zoniet probeer het nogmaals=/
