Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahahahaFeatherfoot zei:wrs wel, assem ier post he![]()
hoe smijt ik da service pack eraf?Tempest zei:Firewall, miss service pack 2 van xp er eens afsmijten![]()
smierrie zei:ik krijg dus nog steeds geen servers in cod multiplayer
keb al:
format c gedaan
via console connecten
all seeying eye gebruikt
patch 1.4 installed
cod 3 maal reinstalled
weet er iemand nog een andere oplossing?
egoist?!smierrie zei:aja fox post je eigen thread als je een probleem hebt
Kgaan eerlijk zijn eh, zover addek ni gedachtFeatherfoot zei:wrs wel, assem ier post he![]()
