Archief - Nog even hulp gevraagd met mijn BowaZon plz

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drieze

Legacy Member
Hoi

Enkele dagen geleden heb ik ook al wat hulp gevraagd met mijn Bowazon, maar ik ben er nog niet helemaal uit...
Ik ben ondertussen bowa lvl 47, en dit zijn mijn huidige
skills en stats:

Stats:

Lvl 47
Str. 89
Dex. 182
Vit. 66
Ene. 15


Skills:

Passive And Magic:

Critical Strike: 9
Dodge: 1
Avoid: 1
Evade: 1

Bow And Crossbow Skills:

Magic Arrow: 1
Multiple Shot: 6
Guided Arrow: 20
Cold Arrow: 1

----------------------------------

Nu wat ik graag zou weten, ik heb nu nog 7 skillpoints over, waarin zou ik ze best steken? Is het goed op Multiple Shot te maxen of is het even goed op 15 bijvoorbeeld ipv max? En is het aan te raden om Critical Strike ook te maxen of is dit niet nodig? Waar zou ik dan nog best mijn points insteken, best in Passive And Magic zeker?
O ja, ik heb nu ook een Amu aan met 1 to all skills, dus bij alle skillpoints mag er eigelijk nog 1 puntje bij.
En nog iets, Pierce denk ik niet dat ik zal nodig hebben want ik heb een Buriza dus daar zit automatisch Pierce op of niet?

Bedankt

Drieze

Draego

Legacy Member
Hoe meer punten je hebt in multiple arrow hoe meer arrows je ermee afschiet, dus als je multiple 15 is schiet je 16 pijlen af en is eht max 20 dus schiet ej er 21... Ik denk da het wel de moeite is om te maxen, aangezien een max multiple tamelijk wijd en handig is :) Crtitical Strike zou i kdan weer niet maxen, ik steek er telkens 5 punten, want aan een hoog lvl groet de kans nie zo heel erg meer :x
Dan nog die pierce, in pierce steek ik ook altijd 5 punten (in alle goeie passive skills trouwens :p) want de pierce of je buri is een bepaald % om te piercen, maw het werkt nie altijd, dus om diej kans te vergrote moet je punte steke in pierce :)
Je stats zijn goed denk ik, ahoewel wat weinig vit... Ook handige skills zijn valkyrie en freezing arrow !

That was it zeker? :)

willel

Legacy Member
buri pierced wel altij hoor :)
kijk maar op arreat summit, pierced 100%

Hardcore_Virus

Legacy Member
ik zou strafe, minimaal tot lvl 5 doen (+skills inbegrepen) zodat je het maximum aan pijlen hebt.

Drieze

Legacy Member
En critical strike? da ook best maxen toch of ni? en is 1 puntje genoeg in D/A/E ?

Rider

Legacy Member
Piercing is gecapped op 95% kans dacht ik.
en idd.
Piercing pakt niet meer op GA; hetgeen de bowazon/burizon toch al een pak minder punch geeft in 1.10

twas mooi vorig jaar; den buri laten ratelen bij de cowz; een guided arrowke schieten achter het hoekske en om't even welke Boss ging liggen.

Smashy

Legacy Member
spliffrider zei:
Piercing is gecapped op 95% kans dacht ik.
en idd.
Piercing pakt niet meer op GA; hetgeen de bowazon/burizon toch al een pak minder punch geeft in 1.10

twas mooi vorig jaar; den buri laten ratelen bij de cowz; een guided arrowke schieten achter het hoekske en om't even welke Boss ging liggen.
yup, die guided die nimeer pierced hebbe de ama's serieus doen mindere :(

& @ oya : idd, strafe is zalig ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan