D3n
Legacy Member
hallo, ik ben de lijder van NiTE'N Sniping clan.
Ik zoek nieuwe leden voor de clan.Je moet goed kunnen quikscopen en zeker niet moet je in een donker hoekje gaan liggen tot er iemand voorbij komt en je er nog 5 keer naast schiet ! Maar alle pc gamers join deze leuke sniping clan.
mijn steam: Steam Community :: ID :: NiTE'N ReacTor. DUS KOMAAN :applause::applause:
Bedankt alvast !

Ik zoek nieuwe leden voor de clan.Je moet goed kunnen quikscopen en zeker niet moet je in een donker hoekje gaan liggen tot er iemand voorbij komt en je er nog 5 keer naast schiet ! Maar alle pc gamers join deze leuke sniping clan.
mijn steam: Steam Community :: ID :: NiTE'N ReacTor. DUS KOMAAN :applause::applause:
Bedankt alvast !



