elmasacretum
Legacy Member
hi guys,
khad een vraagje.
Ik doe een frans eindwerk ivm nintendo en nu vroeg ik me af
of er iemand onder jullie misschien een goed frans-,nederlands-,engels-talig artikel (liefst frans
) heeft over de evolutie van nintendo van vroeger tot nu.
Niet dat ik er zelf geen vind, maar hoe meer info hoe beter
.
muchos gracias
khad een vraagje.
Ik doe een frans eindwerk ivm nintendo en nu vroeg ik me af
of er iemand onder jullie misschien een goed frans-,nederlands-,engels-talig artikel (liefst frans
) heeft over de evolutie van nintendo van vroeger tot nu. Niet dat ik er zelf geen vind, maar hoe meer info hoe beter
.muchos gracias
