Archief - Nieuwe patch!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stevitski

Legacy Member
Yeet gasten, is da nu waar dat er 1 oktober een ladder reset gaat zijn??? En enig idee wnr de nieuwe patch beschikbaar zal zijn!!!!

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Denk ni da ze nog is reset gaan doen... 1 okt is het einde van Warcraft III: The Frozen Throne ladder season.

En patch... zal nog wel ff dure

waffel

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Denk ni da ze nog is reset gaan doen... 1 okt is het einde van Warcraft III: The Frozen Throne ladder season.

En patch... zal nog wel ff dure

wat houd die end van season in?

donderz

Legacy Member
de eerste (weet niet de hoeveel eersten, 16 ofzo zeker) van solo en 2-2 at mogen aan een tournooi meedoen voor geld.

Harlequin

Legacy Member
Waarschijnlijk gaan ze de 1.17 patch releasen net na dat toornooi.
't is maar nen gok he :)

En ik denk niet dat ze de ladder gaan resetten ... hoop toch van ni :s

Hanzo

Legacy Member
is het ni logisch da ze ladder resten samen met het begin van ladder season 2?


hier sta den uitleg over toernooi en prijzen

Musk

Legacy Member
ze gaan da zeker resetten , da is nu elk seizoen een reset zoals vorige keer -_-
kvind da nie erg, dan benk van die marginale solostats af ^^

BosjeR

Legacy Member
ze gaan niet opnieuw resetten hebben ze gezegd, ze behouden enkel het recht om het eventueel ooit nog es te doen maar zijn nog geen plannen voor dat het ook effectief zal gebeuren

Hanzo

Legacy Member
BosjeR zei:
ze gaan niet opnieuw resetten hebben ze gezegd, ze behouden enkel het recht om het eventueel ooit nog es te doen maar zijn nog geen plannen voor dat het ook effectief zal gebeuren


hoe kunnen ze dan ladder season 2 beginne?
ze moete toch een lege ladder hebbe, of gaan ze dan 4 nieuwe realms maken...

kaby

Legacy Member
Wie zegt dat er een season 2 komt ? :unsure:

maar als er 1 komt moeten ze idd resetten

donderz

Legacy Member
ze kunnen tog ook gewoon voortspelen ?
Ge kunt tog iemand gemakkelijk voorbij steken op de ladder (gelijk bij diablo niet het geval was, als der met lvl 99 waren)

Hanzo

Legacy Member
kaby zei:
Wie zegt dat er een season 2 komt ? :unsure:

maar als er 1 komt moeten ze idd resetten


Going forward, www.battle.net will continue with this format, hosting tournaments at the end of each ladder season to offer prizes and a championship title to the winners.

each ladder season.. dus 2,3,4,...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan