Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

krikkiej zei:ist ni kirghyzistan of zoiets want da ligt in azië van kirgizie hemk zelf nog nooit gehoord


Krosser zei:Zouden ze daar al wel elektriciteit hebben?
-mkz.lama- zei:alsk me nie vergis is da één van de zovele gebieden die tijdens de val van het communisme losgescheurd zijn van rusland
zo ook: Tadjikistan, Oezbekistan, Turkmenistan, ...
Kirgizië ligt boven Tadjikistan, dat op zich dan weer boven Afghanistan ligt
Tot zover de les aardrijkskunde met Meester lama![]()

uhu, das bij elk beginnend land, maar kzou der nooit men geld insteken, je betaalt makkelijk 1mil voor een matige keeper va 17 ofzo, belachelijk dusmorris zei:Zoude alle spelers daar int begin ook al zo duur gaan zijn gelijk al die ander klein lande die hun internationals voor torenhoge prijze verkope ?
